سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار نشریات دانشجویی در فضای مجازی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: در دوران کرونا اجازه انتشار نشریات دانشجویی را در فضای مجازی دادیم و ضمن حمایت، ضوابط مالی آن را اصلاح کردیم.

فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد برای دانشجویان در ایام کرونا و تعطیلی کلاس‌های حضوری اظهار کرد: زیر ساخت‌های ستادی لازم را برای فعالیت‌های دانشجویی فراهم کرده ایم، بخشی از این اقدامات اصلاح آئیین نامه‌ها بود که به سرانجام رسید.  

او  ادامه داد: اما بخشی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان با موانعی رو به رو بود به همین منظور و در جهت تسهیل شرایط، بنا به اقتضاعات موجود در برخی از قوانین، تسهیل ایجاد کردیم.  

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: در ۷ ماه گذشته ۱۰۸ نشریه فعال دانشجویی داشته ایم که هم اکنون این عدد به ۳۰۸ نشریه فعال دانشجویی رسیده است.  

جهان بین تصریح کرد: در شرایط کرونا اجازه انتشار نشریات دانشجویی را در فضای مجازی دادیم و ضمن حمایت، ضوابط مالی آن را اصلاح کردیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد: کانون‌های دانشجویی هم اکنون در رقابتی با یکدیگر به سر می‌برند و با رشد ۵۰ درصدی کانون‌های دانشجویی رو به رو شده ایم.  

به گفته این مقام مسئول، کار در واحد‌های دانشگاه در ارتباط با فعالیت دانشجویی روان شده است. در کنار آن چند رویداد ملی هم برای دانشجویان تعریف کرده ایم که کل کشور را درگیر کرده ایم.  

جهان بین گفت: یک رویداد ملی کرسی آزاد اندیشی هم شروع کرده ایم که مسابقات آن شروع شده است. برای این مسابقه تعداد یک هزار و ۳۵۰ تیم در سراسر کشور ثبت نام کرده اند. در هر تیم ۴ دانشجو حضور دارند که در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی این افراد با هم گفتگو خواهند کرد.  

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: دانشجویانی که بتوانند در کرسی‌های آزاد اندیشی شرکت کنند و از قدرت استدلال خوبی داشته باشند و معیار‌های مورد توجه ما را کسب کنند بر اساس سهمیه‌ای در مرحله کشوری وارد می‌شوند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.