سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهشت زهرای تهران بهترین عملکرد دوران کرونا را در بین آرامگاه‌های دنیا داشته است

نایب رییس شورای شهر تهران درباره جلسه امروز و بررسی لایحه‌ها توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدابراهیم امینی نائب رییس شورای شهر تهران در پایان جلسه شورا در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اعضا نطق قبل از دستور داشت که اعلام کرد و  بعد از آن یک مصوبه پروانه ساختمانی که هیات تطبیق از آن ایراد گرفته بود، مطرح شد.

وی ادامه داد: اعضا شورا به مصوبه قبلی خودشان اصرار داشتند، سپس لایحه ادغام دو معاونت شهرداری در دستور کار قرار گرفت و موافقان و مخالفان مطالب خودشان را بیان کردند و با اصل ادغام بیشتر اعضا موافقت کردند.

امینی یادآور شد: این مصوبه به محض اینکه تصویب شد به هیات تطبیق ارسال می‌شود و اگر ایرادی نگرفتند، اجرائی میشود و انشالله به این دوره شورا خواهد رسید.

وی با اشاره به سخنان خداکرمی بیان کرد: بنده نگفتم که میکروفون خانم خداکرمی را قطع کنند، ارادت خاصی به او داریم و عذرخواهی هم کردم.

امینی یادآور شد: تذکر به معنای انتقاد است و به معنای حمایت نیست؛ خانم خداکرمی نظرشان محترم است، اما صحبت او  در حدی نبود که به آن پرداخته شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در بین آرامگاه‌ها در دنیا در دوران کرونا، بهترین عملکرد را بهشت زهرای تهران داشته است زیرا رعایت مساعل دینی، شرعی و بهداشتی جدی گرفته شد و در حاشیه قرار نگرفت.

وی گفت: همکاران ما در بهشت زهرا در صف اول مبارزه هستند و آن سخنان وزیر بهداشت واقعا در حد انتظار نبود.


بیشتر بخوانید


امینی بیان کرد: مرکز پژوهش‌ها مربوط به شورای شهر و مرکز مطالعات مربوط به شهرداری است، اما مرکز شورای شهر خیلی جدی گرفته نشد و اعضا خواستار توجه به این مرکز شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.