سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

استفاده از منابع قرض الحسنه تبصره ۱۶ لایحه بودجه سال ۱۴۰۰

مدیرعامل بنیاد برکت گفت:دولت در تبصره ۱۶ لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ امکان استفاده از منابع قرض الحسنه را برای بنیاد فراهم کرده است.

سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بنیاد برکت با اتخاذ سیاست «حل مسائل مردم توسط خود مردم»، رویکرد جمع سپاری ایده‌ها را از طریق برگزاری رویداد‌های ملی با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر (برگزاری ۳ رویداد در سال ۹۹؛ شامل دریای برکت، کاک برکت و چرخ برکت و جنع سپاری بیش از هزار و ۴۰۰ ایده)، در دستور کار قرار داده است.

او با بیان اینکه این نهاد هدف جلب مشارکت مردمی، پرورش ایده‌ها و ارائه راهکار‌های علمی برای حل مشکلات، این رویه را دنبال خواهد کرد، گفت: با توجه به موفقیت بنیاد برکت در اجرای طرح‌های اشتغالزایی و اذعان مدیران ملی و منطقه‌ای به این موضوع، دولت در تبصره ۱۶ لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ امکان استفاده از منابع قرض الحسنه‌ی این تبصره را برای بنیاد فراهم کرده است.

او افزود: می‌توان در این رابطه به همراهی موثر ۱۳ بانک و موسسه مالی در هدایت منابع قرض الحسنه به طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت اشاره کرد.

مدنی گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد منابع لازم برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی ضروری، نیمه تمام و راکد از طریق مشارکت خیرین و دستگاه‌های اجرایی تأمین می‌شود.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.