سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میلانی در تذکر پیش از دستور:

سازمان محیط زیست منشأ سموم تالاب میانکاله را شناسایی کند

عضو شورای شهر تهران گفت: از مسئولان محیط زیست کشور خواستارم که منشأ سموم را در تالاب میانکاله شناسایی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش میلانی عضو شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: هشدار بنده در بخش فاجعه برانگیز یکی از تالاب‌های کشور یعنی تالاب میانکاله است.

وی ادامه داد: ما در ۲۹ بهمن ماه شاهد این موضوع بودیم که ۱۰ هزار پرنده به دلیل سم موجود در بافت تالاب از بین رفته‌اند و سال گذشته هم حدود ۳۲ هزار پرنده جان خود را از دست داده بودند که گفته شده این تعداد به ۵۰ هزار مورد هم رسیده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بنده از مسئولان محیط زیست کشور خواستارم که منشأ این سموم را در تالاب میانکاله شناسایی کنند و نسبت به این قضیه توجه لازم را داشته باشند، زیرا میانکاله یک موضوع ملی است.


بیشتر بخوانید


عضو شورای شهر تهران در تذکری دیگر درباره ثبت اطلاعات کارگری در سامانه‌های الکترونیکی خاطرنشان کرد: بیش از یک سال است که ثبت کامل و به موقع اطلاعات کارگران پسماند از سوی شهرداری‌های مناطق در سامانه‌های الکترونیکی مدیریت پسماند پیگیری می‌شود. این موضوع یکی از رویکرد‌های مورد تأکید شورای شهر پنجم جهت ایجاد شفافیت و نظارت پذیری است.

میلانی با بیان اینکه اگرچه در بخش ثبت اطلاعات ماشین‌آلات پسماند عملکرد ۲۱ منطقه رضایت‌بخش بوده است، گفت: همچنان شاهد عملکرد زیر ۵۰ درصدی ثبت اطلاعات کارگران فعال در سامانه مدیریت پیمانکاران هستیم؛ به طوری که چهار منطقه زیر ۳۰ درصد (مناطق ۴، ۵، ۱۷ و ۱۸) و ۱۰ منطقه بین ۳۰ تا ۵۰ درصد (مناطق ۱، ۲، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۲۰، ۲۱ و ۲۲) است که در این میان، ثبت اطلاعات منطقه ۴ نسبت به ماه‌های گذشته ۴۱ درصد کاهش داشته که باید در ماه‌های آینده ارتقاء داده شود.

وی افزود: به شهرداری تهران تذکر می‌دهم در ثبت اطلاعات در سامانه مدیریت پیمانکاران تا پایان اسفند ۹۹ تسریع شود. همچنین از شهرداران مناطق ۳، ۷، ۱۶ و ۱۹ که عملکرد خوبی در ثبت اطلاعات در بهمن ماه ۹۹ داشتند، تشکر کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.