سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۱۲ کارگاه ساختمانی نا ایمن خراسان شمالی

اجرای طرح ضربتی جلوگیری از فعالیت کارگاه‌های ناایمن در هفته گذشته منجر به پلمب ۱۲ کارگاه در شهر‌های بجنورد و اسفراین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی قلی پور رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: طرح ضربتی جلوگیری از فعالیت کارگاه‌های ساختمانی ناایمن از شنبه هفته گذشته آغاز شد و در سه روز ۵۶ کارگاه ساختمانی مورد بازرسی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


قلی پور با بیان اینکه موارد ناایمن و خطرناک به کارفرمایان ابلاغ شده است، گفت: ۱۲ کارفرما از رفع موارد ناایمن سر باز زدند که با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به پلمب این کارگاه‌ها اقدام شد.


رئیس اداره بازرسی کار تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همچنین افزود: پرونده ۱۱ کارگاه ساختمانی ناایمن دیگر در حال تکمیل برای اخذ دستور پلمب از مراجع قضایی در روز‌های آتی است.


قلی پور گفت: رعایت نکات ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی به منظور حفظ جان کارگران، خط قرمز ماست و به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست.


به گفته او طرح ضربتی جلوگیری از فعالیت کارگاه‌های ساختمانی ناایمن تا هفتم اسفندماه ادامه دارد و بازگشایی پلمب و اجازه فعالیت کارگاه‌ها منوط به رفع کامل نواقص و تایید بازرسان کار است.


بر اساس اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان امسال هزار و ۶۲۷ مورد بازرسی از کارگاه‌های ساختمانی خراسان شمالی انجام شده است.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.