سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم نامه‌ای برای جذب نیرو‌های آموزش دیده در فارس

اداره کل فنی و حرفه‌ای فارس و شرکت فاتح صنعت کیمیا برای جذب نیرو‌های آموزش دیده تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، طی مراسمی اداره کل فنی و حرفه‌ای فارس و شرکت فاتح صنعت کیمیا برای جذب نیرو‌های آموزش دیده تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیرعامل شرکت فاتح صنعت کیمیا گفت: با امضا این تفاهم نامه از این پس این شرکت نیرو‌های مورد نیاز برای اجرای طرح‌های خود را از آموزش دیدگان فنی و حرفه‌ای تامین می‌کند.

مهدی قطبی اظهارداشت: امکان به کارگیری نیرو‌های آموزش دیده در فنی و حرفه‌ای در همه رشته‌های صنایع فلزی از جمله تراشکاری، جوشکاری و مونتاژ فراهم شده است.

او با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و توسعه آموزش‌های مهارت محور از جمله اهداف این تفاهم نامه است، افزود: جذب هزار نیروی جدید از بین مهارت آموزان فنی و حرفه‌ای و تامین نیرو‌های متخصص برای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور نیز در دستورکار شرکت فاتح صنعت کیمیا است.

کوشکی مدیر کل فنی و حرفه‌ای فارس گفت: با امضا این تفاهم نامه شرکت فاتح صنعت کیمیا به عنوان کارگاه جوار صنعت به ارتقای کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان کمک خواهد کرد.

او با بیان اینکه  در حال حاضر فارس با ۲۸ کارگاه بعد از تهران بیشترین تعداد کارگاه‌های جوار صنعت را دارد، ادامه داد: آموزش‌های عملی و به کارگیری مربی مشارکتی برای پرورش نیروی کار ماهر مورد نیاز برای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

در حال حاضر در شرکت فاتح صنعت کیمیا سالانه بیش از ۳۰ هزار تن تجهیزات ثابت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور طراحی و تولید می‌شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.