سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه لایه‌چینی چوب در وزارتخانه میراث فرهنگی

دست‌ساخته‌های لایه‌چینی و خراطی یکی از هنرمندان استان قزوین در وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تا ششم اسفندماه به نمایش گداشته می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سید میثم حصاری معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت:در این نمایشگاه تخصصی که از دوم تا ششم اسفند برگزار می‌شود، بیش از ۲۰ اثر از آثار لایه‌چینی چوب علی شیرکول هنرمند قزوینی دارای نشان ملی و فعال در عرصه صنایع‌دستی استان به نمایش در می‌آید.

حصاری افزود:این هنرمند دارای ۹ نشان ملی در رشته‌‌‌های خراطی، لایه‌چینی، معرق و مشبک و نیز دارای مدرک درجه سه هنری در رشته خراطی از وزارت ارشاد، است.

او اضافه کرد: این هنرمند قزوینی همچنین دارای درجه یک در رشته خراطی و معرق و مشبک از سازمان فنی حرفه‌ای، دارای سرتیفیکیت از تاجیکستان است و سابقه حضور در چند نمایشگاه خارجی را دارد.

 معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین در ادامه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۴:۳۰ در ساختمان شماره یک وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به آدرس خیابان آزادی، تقاطع یادگار امام مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.