سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر هندبال بانوان؛

کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان، دوباره به مشهد رفت

مراسم اختتامیه لیگ برتر هندبال بانوان با حضور مسئولان وزارت ورزش، اعضای فراکسیون ورزش مجلس و فدراسیون هندبال برگزار شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم اختتامیه و اهدای مدال تیم های اول تا سوم شانزدهمین دوره از لیگ برتر هندبال بانوان که دقایقی پیش در سالن شهید قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال پایان یافت، مدال و کاپ تیم سوم به بازیکنان و کادر فنی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تحویل داده شد.

سپس تیم شهید شاملی کازرون در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد و مدال و کاپ خود را از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس فدراسیون هندبال دریافت کرد.

در پایان هم تیم اشتادسازه مشهد روی سکوی قهرمانی ایستاد و با دریافت مدال طلا و کاپ از علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، قهرمانی خود را جشن گرفت.

در پایان مراسم اختتامیه و اهدای مدال‌های قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان، از ناظران و داوران دور نهایی این رقابت‌ها نیز تقدیر شد.

مژگان فرامرزیان، معاون توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، زهرا موسوی، مدیرکل ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، الهام سلوکی، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال، میترا نوری، عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال و اکرمی نیا دبیرهیئت هندبال استان تهران پس از اهدای کاپ قهرمانی به تیم اشتادسازه، از ناظران این رقابت ها، مقبول، حاجیان و ریاحی تقدیر کردند.

همچنین در ادامه از عاطفه مظفری و فرناز مظاهری داوران قاره‌ای از استان اصفهان، مرضیه قفلی و مژگان حسن زاده داوران قاره‌ای از قزوین و پرستو نعمتی و مطهره نجد سمیعی داوران درجه ملی از استان تهران تقدیر شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، لیگ برتر ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.