سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز محدودیت های کرونایی در سه منطقه پرخطر کرونا در آبادان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری آبادان گفت: کوی ذوالفقاری، کوی کارگر و کوی قدس شهر آبادان به عنوان مناطق پرخطر ابتلا به کرونا قرنطینه شدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیدمصطفی علوی‌کیا معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری آبادان گفت: کوی ذوالفقاری، کوی کارگر و کوی قدس شهر آبادان به عنوان مناطق پرخطر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ شناسایی و اعمال محدودیت‌های کرونایی در این مناطق از امروز دوشنبه آغاز شد.

او افزود: شرایط اجرای محدودیت‌ و قرنطینه کرونایی به ساکنان این سه منطقه ابلاغ شده است و ملزم به اجرای دستورات ستاد کرونا هستند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری آبادان تصریح کرد: هرگونه تردد به این مناطق همچنین تجمع از جمله نماز جماعت، عروسی، مجلس ترحیم ،دورهمی خانوادگی و تجمع گروهی تا اطلاع بعدی به خصوص در این مناطق پر خطر آبادان ممنوع است.

علوی‌کیا به تعداد بالای ابتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان و قرار گرفتن آبادان در وضعیت قرمز کرونایی اشاره کرد و گفت: طرح محدودیت تردد شبانه نیز به صورت جدی در این شهرستان اجرا می شود و از تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار صبح جلوگیری شده و متخلفان جریمه می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان افزود: همچنین تمامی مجتمع های تجاری سرپوشیده آبادان تا اطلاع بعدی اجازه فعالیت ندارند و هرگونه سرپیچی از این قانون برخورد جدی را به دنبال دارد.

علوی کیا گفت: اقدامات کنترلی در مبادی ورودی شهرستان‌ آبادان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، شدت یافته است و از ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان جلوگیری می‌شود و خروج خودروهای بومی از منطقه ممنوع است.

او اظهار داشت: همچنین از مسافران در فرودگاه و ترمینال آبادان آزمایش کرونا گرفته می شود و موارد مثبت برای درمان به بیمارستان طالقانی آبادان اعزام می‌شوند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری آبادان مراقبت‌های بهداشتی را اولویت نخست برای مقابله با کرونا دانست و افزود: بخش زیادی از اقدامات لازم برای کنترل کرونا از سوی مردم قابل اجرا است.

او گفت: شهروندان از دوستان، همسایگان، فامیل و بستگان خود بخواهند مسئولانه‌تر دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.