سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درباره سفر‌های نوروزی احساس خطر می‌کنیم

فرماندار بوشهر گفت: برای برداشته شدن ممنوعیت تردد تابع تصمیم گیری‌های ستاد ملی کرونا هستیم، اما در خصوص سفر‌های نوروزی احساس خطر می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در نشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان بیان کرد: برای برداشته شدن ممنوعیت تردد و ورود به استان تابع تصمیم گیری‌های ستاد ملی کرونا هستیم، اما در مورد عادی سازی تردد و انجام سفر‌های نوروزی احساس خطر می‌کنیم.

او، با عنوان اینکه ممنوعیت‌ها در سواحل و ورود به شهرستان بوشهر همچنان اجرا می‌شود، افزود: در صورت توجه نکردن متولیان، روزبازار‌ها برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تعطیل می‌شود.


بیشتر بخوانید


فرماندار بوشهر ادامه داد: رعایت نکردن اصول بهداشتی در ادارات جای تاسف دارد، هر رئیس اداره مسئول ستاد مبارزه با کرونای اداره خود است و باید افراد سهل انگار را به تخلف اداری معرفی کند.

جمشیدی با اشاره به اینکه یک سال از شیوع ویروس کرونا در استان می‌گذرد، افزود: ستاد مقابله با کرونا در ابتدای شیوع این ویروس درحالی که هنوز نتایج انتخابات ۹۸ اعلام نشده بود در فرمانداری شهرستان بوشهر تشکیل شد.

او عنوان کرد: تنها نسخه شفابخش در زمینه کرونا رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و طرح نجات دهنده در این طرح شهید سلیمانی است.

فرماندار بوشهر گفت: به هیچ عنوان مناسبت‌هایی مانند روز بوشهر، روز چغادک و روز عالی‌شهر به صورت حضوری برگزار نمی‌شود و تمامی برنامه‌ها باید مجازی انجام شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.