سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبرداد:

دستگیری ۵ قاچاقچی و کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

 سردار احمد طاهری گفت: تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با متلاشی کردن یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر ودستگیری آنان مقدار یک تُن و ۱۶۷کیلو مواد افیونی را کشف کردند.

 سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گدر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های "ایرانشهر" و "مهرستان" با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی مبنی بر قاچاق محموله سنگین موادمخدر، از شهرستان مهرستان به شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

اوافزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر، با رصد مناطق صعب العبور عصر روز گذشته اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در محور "مهرستان به ایرانشهر" بودند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این درگیری که یک ساعت ادامه داشت، یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و ۵ قاچاقچی دیگر دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از قاچاقچیان یک تُن و ۱۶۷ کیلو و ۱۲۵ گرم مواد افیونی را شامل ۷۰۵ کیلو و ۶۵۰ گرم حشیش، ۴۳۳ کیلو و ۴۷۵ گرم تریاک و ۲۸ کیلوگرم هروئین، به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش با ۸۶ فشنگ و یک قبضه کلت کمری با ۶ فشنگ مربوطه کشف شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.