سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام مدارس شهری از شبکه اینترنت برخوردار شده‌اند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه گفت : تاکنون تمام مدارس شهری و هزار و ۹۲۰ مدرسه روستایی استان از شبکه اینترنت برخوردار شده‌اند .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اعلام اینکه تاکنون تمام مدارس شهری و هزار و ۹۲۰ مدرسه روستایی استان از شبکه اینترنت برخوردار شده‌اند، گفت : بستر‌های لازم را برای پوشش هرچه بیشتر اینترنت در روستا‌ها و مدارس باقی مانده روستایی فراهم می‌کنیم.

او گفت : در راستای اجرای پروژه هوشمندسازی مدارس با اشاره به ارتقا سطح سرویس‌دهی اپراتور‌های تلفن همراه در استان به نسل چهارم و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و سرویس‌های اینترنت پرسرعت در اکثر روستا‌ها با حمایت وزیر ارتباطات و تلاش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و همکاری مخابرات منطقه کرمانشاه و اپراتور‌های سیار ایرانسل و‌های وب روزانه شاهد افزایش تعداد مدارس متصل به اینترنت هستیم.

او با اشاره به استفاده رایگان از شبکه شاد برای مدارس، معلمان و دانش آموزان، افزود: طبق نتایج به دست آمده ۱۰۰ درصد مدارس شهری استان به اینترنت متصل هستند و تاکنون هزار و ۹۲۰ مدرسه روستایی هم از نعمت اینترنت برخوردار شده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه، افزود: موقعیت جغرافیایی و کوهستانی اقلیم استان، کار را مقداری دشوار کرده که با حمایت‌های استاندار و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تلاش هستیم راه را برای پوشش هرچه بیشتر اینترنت در روستا‌ها و مدارس باقی مانده روستایی هموار سازیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.