سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 شیرازی: تبعیضی میان کاندیدا‌های انتخابات هیئت فوتبال تهران نبود

رئیس هیئت فوتبال استان تهران درباره برگزاری انتخابات این هیئت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله شیرازی که با کسب ۲۳ رای در انتخابات هیئت فوتبال تهران، در سمت ریاست این هیئت باقی ماند، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات بسیار خوبی برگزار شد و خدا را شکر رقابت میان کاندیدا‌ها بسیار فشرده بود. آرای من با نکیسا و ملک آباد نزدیک بود. ۴۴ رای وارد صندوق شد و نشان دادیم که احترام به آرای مجمع باید اولویت مجامع انتخاباتی باشد. نظر اعضای مجمع در آینده به کار ما خواهد آمد و نقد و ارزیابی‌های آن‌ها را با کمال میل می پذیریم.

حرفه‌ای گری در فوتبال پایتخت یکی از برنامه‌های ما است

شیرازی در واکنش به اینکه برای چهارمین دوره رئیس هیئت فوتبال استان تهران شده و چه برنامه‌ای برای فوتبال تهران در دوره پیش رو دارد عنوان کرد: برنامه‌های زیادی مدنظر ما است و یکی از آن ها، حرفه‌ای گری در فوتبال پایتخت است که با طرح آسیا ویژن عملی خواهد شد. تمام مسابقات ما و آمار‌های آن‌ها توسط نمایندگان هیئت فوتبال استان تهران و هیئت‌های زیر مجموعه ثبت می‌شود. شاید بتوان گفت که این کار باید در سایر هیئت‌های استانی هم انجام شود تا سیستم کاغذ بازی را پشت سر بگذاریم.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران افزود: برنامه‌های فوتبال پایه و بانوان را به طور ویژه مدنظر قرار می‌دهیم و با باشگاه‌های دسته یک، ۲ و ۳، تیم‌های استانی و روسای هیئت‌های فوتبال دیگر استان‌ها نیز همکاری خواهیم داشت تا بتوانیم با همفکری زمینه پیشرفت فوتبال پایتخت را فراهم کنیم.  

او درباره کسانی که در این انتخابات به او رای ندادند گفت: دست همه آن‌ها را می‌بوسم و از آن‌ها خواهش می‌کنم که به من کمک کنند. این طور نیست که بگویم برخی افراد رقیب من بودند و در انتخابات رای نیاوردند، دیگر کاری از دست آنها برنمی آید. نکیسا فرد تحصیل کرده و با دانشی است و امیدوارم در بحث جوانان و استعداد یابی و مدارس فوتبال به ما کمک کند.

تبعیضی میان کاندیدا‌ها نبود

شیرازی در واکنش به اینکه انتخابات در شرایط یکسان برگزار نشده گفت:  فکر نمی‌کنم این حرف درست باشد، زیرا تمام آرا تقسیم شد. ما تلاش کردیم که هر ۴۸ عضو در مجمع حضور داشته باشند، اما باز هم ۴ نفر غیبت کردند. شیوه رای گیری هم که مشخص بود.  

رئیس هیئت فوتبال تهران در ادامه گفت: ما در هیئت فوتبال هستیم و به همین دلیل عملکرد ما بیشتر در چشم است. سایر کاندیداها، سابقه مدیریت در هیئت فوتبال را نداشتند و به همین دلیل باید برنامه‌های خودشان را برای سایر اعضای مجمع تشریح می‌کردند تا بتوانند آرای لازم را کسب کنند.  

او در خصوص نارضایتی نکیسا از روند برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران گفت: به هر حال او آخر کار از ما تشکر کرد. البته ما برگزار کننده انتخابات نبودیم و طالقانی، رئیس کمیته امور استان‌ها به همراه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزاری انتخابات را بر عهده داشتند.


بیشتر بخوانید: 


شیرازی در پاسخ به این سوال که او در انتخابات امروز هیئت فوتبال استان تهران، علاوه بر کاندیدا بودن، در جایگاه ریاست این هیئت حضور داشت گفت: همه چیز طبق اساسنامه پیش رفت. برابر اساسنامه یکی از افرادی که می‌تواند در مجمع حضور داشته باشد و رای بدهد، من هستم. فکر می‌کنم از این نظر ایرادی به من وارد نیست، زیرا من طبق قانون عمل کردم.  

رئیس هیئت فوتبال استان تهران درباره تعویق یک ساله این انتخابات و اعتقاد گل محمدی گفت: گل محمدی و مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان معتقدند که باید طبق اساسنامه عمل شود. بند ۹ ماده ۲۴ را من ننوشتم و این بند را وزارت ورزش و جوانان سال ۱۳۹۴ به فدراسیون فوتبال ابلاغ کرد. این بند مقرر می‌کند که من به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران، تا زمانی که انتخابات برگزار شود مسئولیت دارم. اگر در انتخابات رای نمی‌آوردم، جمع می‌کردم و از هیئت فوتبال می‌رفتم؛ بنابراین برگزاری انتخابات طبق اساسنامه بر عهده هیئت ۳ نفره‌ای متشکل از مشاور حقوقی، دبیر هیئت فوتبال ومدیرکل اداره ورزش و جوانان است. این ۳ نفر از ابتدا تمام کار‌ها را انجام دادند.  

او در پاسخ به این سوال که چرا به خبرنگاران اجازه ورود به مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران داده نشد گفت: روند برگزاری انتخابات این است که خبرنگاران باید ابتدای برنامه یک پلاتو بگیرند و پس از مشخص شدن نتایج انتخابات هم گزارش خودشان را با یک پلاتو ببندند. این شیوه برگزاری مجمع انتخاباتی را فدراسیون فوتبال به ما ابلاغ کرده است.

شیرازی درخصوص این که گفته می‌شد دلیل برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران یک هفته قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال، مهندسی این انتخابات است گفت: ما نمی‌توانیم کار هیئت فوتبال استان تهران را روی زمین بگذاریم. برگزاری انتخابات در این تاریخ پیشنهاد پریچهره، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران بود.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اگه امثال ایشون کارش رو درست انجام میداد این همه فساد تو فوتبال نبود.