سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی توزیع توانیر مطرح کرد؛

کاهش قیمت تمام شده برق با بهره گیری از ابزار نوین

رخشانی مهر یکی از عوامل کاهش قیمت تمام شده برق را بهره گیری از ابزار نوین و هوشمندسازی صنعت برق دانست.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر در مراسم افتتاحیه هشتمین کنفرانس منطقه‌ای سیرد گفت: مشکل مدیریت انرژی، موضوعی مختص ایران نیست و تمام جهان درگیر آن است که برای حل آن نیازمند کمک متخصصان و محققان دانشگاهی هستیم.

رخشانی مهر با اشاره به ضرورت توجه به اقتصاد برق تصریح کرد: نیازمند تلاش برای کاهش قیمت تمام شده برق هستیم تا از این طریق فاصله میان نرخ فروش برق به مشترکان و قیمت تمام شده را کاهش دهیم.

او مهم‌ترین ابزار دستیابی به این هدف را هوشمندسازی صنعت برق دانست و افزود: بهره گیری از این ابزار می‌تواند باعث کاهش قیمت تمام شده برق شود، چرا که برخی از هزینه‌های صنعت برق را کاهش می‌دهد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین به موضوع قبض سبز اشاره کرد و گفت: این طرح که از سال گذشته اجرایی شده است، فرصت‌های کسب و کار جدیدی را فراهم کرد و مقداری از هزینه‌ها را کاهش داد.


بیشتر بخوانید


رخشانی مهر در عین حال اذعان کرد: در حال بسترسازی‌های مناسبی برای ایجاد ارتباط دوسویه با مشترکان هستیم.

او همچنین در خصوص کنفرانس منطقه‌ای سیرد نیز گفت: این کنفرانس از سال ۹۱ تاکنون در حال برگزاری است که این دوره استقبال بسیار خوبی صورت گرفت، ۶۷۵ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارائه شد که از این میان ۲۴۳ مقاله ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.