سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل استان اردبیل برای حضور فعالانه در نمایشگاه گردشگری تهران

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: استان اردبیل امسال با آمادگی کامل در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران حضور می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا استان اردبیل با آمادگی کامل در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران که از پنجم تا هشتم اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد، حضور یابد.

او افزود: استان اردبیل با محوریت بخش خصوصی در راستای معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی در این نمایشگاه حضوری فعالانه داشته و هدفگذاری شده تا از تمامی ظرفیت‌ها به این منظور استفاده شود.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد که تمهیداتی اتخاذ شده تا با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در این نمایشگاه حضور داشته باشیم.

فلاحی با اشاره به حضور استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه گفت: این مهم فرصتی برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌های استان در دوحوزه صنایع‌دستی و گردشگری و جلب همکاری و مشارکت سایر استان‌ها برای برگزاری و اجرای برنامه‌های مختلف باشد.

او از معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: امیدواریم با استفاده از تجارب این نمایشگاه به همراه بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود استان فرصتی فراهم کنیم تا بتوانیم پس از ایام کرونا شاهد رونق در بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان و کسب و کارها در این حوزه‌ها باشیم.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.