سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری در بهشت سکینه(س)/ اعمال محدودیت‌ها

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از ممنوعیت مجدد برگزاری هرگونه مراسم عزاداری در بهشت سکینه (س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان البرز و کرج، گفت: طبق مصوبه این ستاد و اعلام رئیس شورای تأمین شهرستان کرج، برگزاری هرگونه تجمع، همایش، عروسی، عزا و ... ممنوع است و خاطیان به‌عنوان مجرم شناخته می‌شوند.

او افزود: با توجه به این که هم‌اکنون شاهد خیز موج چهارم کرونا هستیم، باید محدودیت‌های جدید اعمال شود تا بتوان از شیوع نوع جدید بیماری جلوگیری کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا، هرگونه تجمع و برگزاری مراسم عزاداری در محل آرامستان بهشت سکینه (س) کرج ممنوع است و محدودیت‌های تردد اعمال خواهد شد.

او افزود: بنابراین خانواده‌های عزادار برای دفن اموات خود باید مدنظر داشته باشند که با رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی حداکثر ۱۰ نفر در مراسم تشییع شرکت کنند.

عسگری گفت: بنر‌های اطلاع‌رسانی در ورودی و خروجی مجموعه بهشت سکینه (س) نصب‌شده است تا شهروندان در جریان آخرین محدودیت‌ها قرار بگیرند.

بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی باشد، جرم شناخته و مجازات برای آن تعیین‌شده که یک سال حبس ازجمله این موارد خواهد بود.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.