سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه ۷ اهواز:

مغازه طلافروشی در حصیرآباد پلمب شد

حاتمی کاکش علت پلمب مغازه طلافروشی در منطقه حصیر آباد اهواز را استفاده تجاری از ملک مسکونی و پرداخت نکردن عوارض شهرداری عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرزین حاتمی کاکش شهردار منطقه ۷ اهواز، پلمب ۵ مغازه در محله حصیرآباد این شهر را رد کرد و گفت: تنها یک مغازه طلافروشی در محله حصیرآباد به دلیل تخلف و با رای کمیسیون ماده ۱۰۰ پلمب شده است.

او افزود: بیشتر مغازه‌داران خیابان ۵ حصیرآباد تخلف کرده و از املاک با کاربری مسکونی، در حال استفاده تجاری هستند که در این محل اصناف متفاوت اعم از طلافروش، پارچه فروش، پلاسکو فعالیت می‌کنند.

حاتمی کاکش با بیان اینکه این کسبه سال‌های زیادی است که عوارض شهری را پرداخت نکرده‌اند، اظهار داشت: این واحد‌های تجاری متخلف شناسایی شده و به آن‌ها اخطار داده شد، اما حاضر به تمکین به قانون نشدند، به همین دلیل شهرداری موضوع را به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع داد.

شهردار منطقه ۷ اهواز تصریح کرد: کمیسیون ماده ۱۰۰ رای به جریمه این واحد‌ها داده بود که بازهم کسبه حاضر به پرداخت جریمه نشدند، بنابراین استنکاف این کسبه دوباره به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شد، این کمیسیون نیز طبق تبصره ۸ ماده ۱۰۰ رای به پلمب یک واحد طلافروشی داده است و این مغازه امروز از سوی اداره اماکن پلمب شد.

او اقدام شهرداری را بر اساس قانون و با هدف اخذ حقوق قانونی این نهاد دانست و ادامه داد: شهرداری به عنوان نهادی که باید هزینه‌های خود را با استفاده از درآمد‌های خود، اداره کند موظف به اخذ حقوق قانونی برای مدیریت شهری است.

حاتمی کاکش بیان داشت: شهرداری منطقه ۷ اهواز حدود یک هزار کارگر خدمات و فضای سبز دارد و ماهانه ۷۵ میلیارد ریال حقوق به کارکنان خود پرداخت می‌کند، بنابراین نباید انتظار داشت که از این گونه تخلف‌ها چشم پوشی کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.