سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ویژه آبادان:

سلامت شهروندان خط قرمز ما است

سید زین العابدین موسوی با تاکید به اینکه ستاد مقابله با کرونا موکلف به اجرا مصوبات استانی و کشوری ستاد است،گفت :سلامت شهروندان خط قرمز ما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان با تاکید به اینکه ستاد مقابله با کرونا موکلف به اجرا مصوبات استانی و کشوری ستاد است،گفت :سلامت شهروندان خط قرمز ما است، از این پس روسای اتحادیه هایی که در مجموعه گروه شغلی دو و سه و چهار تخلف می کنند و همچنین خاطیانی که نقش در اجرا و عدم اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا دارند ، به دادسرا معرفی می شوند و بر علیه آنها اعلام جرم خواهد شد.

او افزود: براي پايان دادن به وضعيت قرمز هيچ راهی جزء اجرای دستورالعمل ها توسط مردم و تمكين اتحاديه ها و اصناف و اجرای ماموريت توسط ادارات و ارگانهای متولی وجود ندارد.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد:بايد باور داشت هزینه ی عدم مقابله با كرونای انگليسی  جان انسانهاست. در مقابله دقيق با كرونا هزينه و خسارات مالی وجود دارد اما در درجه دوم اهميت و قابل جبران است. كرونای جدید جان فرزندان جوانمان را تهديد ميكند. از این رو از مردم و اصناف می خواهیم همکاری کنند.

موسوی بیان کرد:از امشب چنانچه صنفی از گروه ٢،٣و٤ فعاليت داشته باشد، رئيس اتحاديه اش به عنوان مجرم بازداشت خواهد شد.

او تاکید کرد:ما مكلف به اجرای قانون برای حفظ جان همشهريانمان هستيم. بايد اين مدت را تحمل كنيم و راهی جزء اين نداريم.

 انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.