سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزهای سخت کرونایی در انتظار مردم خوزستان است+ فیلم

افزایش آمار افراد مبتلا و بستری کرونایی در روز‌های گذشته در استان خوزستان موجی از نگرانی را به همراه داشته است و با سرد شدن هوا در استان، این ویروس مرگبار بیشتر جولان می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در  روز‌های اخیر شاهد افزایش بیماران کرونایی نسبت به گذشته در بیمارستان‌های اهواز هستیم که این موضوع بسیار خطرناک بوده و از مردم تقاضا داریم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان اعلام کرده است که بیماران بستری در بیمارستان‌های خوزستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند و به سختی زمان را سپری می‌کنند لذا از مردم استان تقاضا داریم شرایط را جدی بگیرند.

چندی پیش در پی اعمال محدودیت ها، شرایط خوبی در استان حاکم شد، اما عادی انگاری باعث شد شهر‌های خوزستان به حالت قرمز و نارنجی در آیند و همچنان به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

بر اساس شیوه نامه‌های ستاد ملی کرونا، محدودیت‌هایی برای شهر‌های قرمز استان لحاظ و به فرمانداری‌ها ابلاغ شد. در این مناطق تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند همچنین تنها یک سوم کارکنان ادارات باید در محل کار حاضر شوند.

تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ ممنوع است همچنین خودرو‌های پلاک غیربومی اجازه ورود و خروج به شهرستان‌های قرمز را ندارند. امیدواریم با اعمال این محدودیت‌ها بتوان این بیماری را مدیریت کرد تا به شرایط خوب گذشته برگردیم.

۱۰ شهرستان اهواز، کارون، ماهشهر، شوشتر، هویزه، دشت آزادگان، دزفول، شادگان، آبادان و خرمشهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به گذشت یک سال از شیوع ویروس کرونا در کشور و ایجاد روز‌های بسیار سخت و طاقت فرسا برای کادر بهداشت و درمان بیان کرد: از مردم خواهشمندیم با مدافعان سلامت همکاری کرده و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پایبندی به شیوه نامه‌های بهداشتی اندکی از بار سنگینی که بر دوش کادر درمانی است بردارند و به حفظ سلامت خود و جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.