سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال کم جوانان اشکذری از طرح ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: مسئولین می‌توانند برای مسکن دار شدن جوانان در قالب طرح‌های دولتی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رضا یادگاری، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص مسائل و مشکلات شهرستان اشکذر در حوزه راه وشهرسازی، بیان کرد: با توجه به اینکه زمین برای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافته زمینه رفع مشکلات شهرستان و نیاز‌های بین دستگاهی بویژه معوقات شهرداری فراهم خواهد شد.

او با اشاره به استقبال کم جوانان اشکذر از طرح ملی مسکن یادآور شد: نظر به اینکه زمین مورد نیاز طرح ملی مسکن تأمین شده مسئولین قادر خواهند بود برای مسکن دار شدن جوانان در قالب طرح‌های دولتی اقدام کنند.

فرماندار شهرستان اشکذر در این مراسم با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن، گفت: با توجه به مشکلات مربوط به زمین موردنیاز جهت اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن، هنوز کلنگ این طرح به زمین نخورده است.

او ادامه داد:، اما با توجه به فرصت مجدد ارائه شده همچنان متقاضیان واجد شرایط درحال ثبت‌نام هستند و امیدواریم با همکاری ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، این طرح در اسرع وقت عملیاتی و اجرایی شود.

در این مراسم با صدور حکمی از سوی یادگاری مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد، "غفوری" به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اشکذر منصوب و از خدمات ارزنده و تلاش‌های خستگی ناپذیر "مجتبی زارع‌زاده" رئیس پیشین این اداره در طول دوره مسئولیت خود که منشا اقدامات مفید بود، قدردانی بعمل آمد.

فرماندارشهرستان اشکذر با اهدای لوح سپاس، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های "مجتبی زارع‌زاده"، برای وی در مسئولیت جدید در اداره راه و شهرسازی شهرستان تفت آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
امیر
۲۱:۴۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه در موضوع مسکن ملی کلاه گشادی بر سر قشر ضعیف و متوسط جامعه گذاشته شد!
در ابتدا قیمت هر متر مربع مسکن ملی را 2 میلیون تومان اعلام کردند
با گذشت زمان شد 3 میلیون تومان، بعد شد متری 4 میلیون
حالا بنیاد مسکن قم متری 6 الی 8 میلیون تومان اعلام کرده است،
این در حالیست که در هنگام ثبت نام در آبان 98، در شهرک پردیسان قم میشد آپارتمان را با متری 3 و نیم میلیون تومان خریداری کرد!
اگر قشر ضعیف و متوسط جامعه توان پرداخت 45 میلیون تومان هر 3 ماه(اعلام شده توسط بنیاد مسکن قم!) را داشت که دیگر مسکن ملی ثبت نام نمیکرد
و مستقیم سراغ خرید واحد آپارتمان میرفت و منتظر نمی ماند تا دو سال دیگر مسکن ملی آیا آماده شود یا نشود!!
در تابستان 99، 60 میلیون تومان واریز اولیه را دریافت کرده اند و حالا برای عقد قرارداد ساخت، این مبلغ غیرقابل باور(هر سه ما 45 میلیون تومان تا دو سال) را درخواست می کنند!
لطفا این ظلم در حق قشر ضعیف و متوسط جامعه را اطلاع رسانی و پیگیری بفرمایید.
مهری
۲۰:۰۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
با سلام
الان حدود 6 ماه است که در یزد 40 میلیون به حساب طرح اقدام مسکن ملی واریز کرده ام اما هنوز خبری از محل اجرای پروژه هم نیست