سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۹ کیلو گرم تریاک از مخزن گاز سمند دوگانه سوز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از کشف بیش از ۲۹ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در مخزن گاز سمند دوگانه سوز و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: به دنبال ارجاع گزارش مردمی مبنی بر فعالیت تهیه و توزیع مواد مخدر تریاک توسط فردی به هویت "ابراهیم"، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمد‌های نامبرده مشخص شد وی به همراه خانواده خود ضمن مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مبادرت به خرید مقادیر قابل توجهی تریاک کرده و پس از جاسازی در مخزن گاز خودرو در حال عزیمت به تهران است.

وی افزود: با زیر نظر قرار دادن و پایش دقیق زمان حرکت خودرو در نهایت شب گذشته ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق شدند پس از چندین ساعت مراقبت‌های ویژه پلیسی و با هماهنگی مرجع قضایی خودرو را در محدوده خیابان رجائی متوقف و پس از دستگیری متهم به مقر پلیس منتقل کنند.

حسنوند ادامه داد: با تلاش ماموران و بررسی اطلاعاتی و دقیق ۲۹ کیلو گرم تریاک که در قالب ۲۹ بسته یک کیلو گرمی به صورت خیلی ماهرانه و آب بندی حرفه‌ای در داخل مخزن گاز جاسازی شده بود، کشف شد.

حسنوند در پایان گفت: متهم به همراه پرونده برای ادامه سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.