سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوگاه شهدای امدادگر شهرستان نیر سال آینده تکمیل می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برای تکمیل و تجهیز اردوگاه شهدای امدادگر شهرستان نیر برای سال ۱۴۰۰ تلاش و برنامه ریزی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سفر به شهرستان نیر و در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: با راه اندازی این اردوگاه می‌توانیم میزبان برنامه‌های استانی، منطقه‌ای و حتی کشوری باشیم.

او با بیان اینکه راه اندازی این اردوگاه موجب کیفی بخشی به برنامه‌های آموزشی و فرهنگی می‌شود، افزود: نزدیکی به مرکز استان و همچنین قرار گرفتن در مسیر محور مواصلاتی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و قرار گرفتن در منطقه گردشگری بولاغلار و فضای فیزیکی مناسب از جمله مزیت‌های اردوگاه شهرستان نیر است که می‌تواند موجب پذیرای برنامه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی با حضور جوانان، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، مانور‌ها و مسابقات ورزشی در راستای حفظ آمادگی جسمانی اعضاء می‌تواند این اردوگاه را به مرکز ثقل جمعیت هلال احمر استان تبدیل کند.

شجاع اقبالی، فرماندار شهرستان نیر هم گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در امداد رسانی به حادثه دیدگان در حوادث مترقبه و غیرمترقبه قابل تقدیر است.

او از همکاری موثر جمعیت هلال احمر شهرستان و استان در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و طرح ناظران سلامت تقدیر کرد و برای تامین اعتبار مورد نیاز مرکز آموزشی اردوگاه شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان نیر قول مساعد داد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.