سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال:

پرونده شستا را کاملا قانونی حل کردیم / احساس می‌کنم مشکل ویلموتس با یک جریمه کوچک، حل خواهد شد

صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال در ارتباط با بدهی‌های فدراسیون فوتبال کشورمان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال در ارتباط با مدیریت در فوتبال کشورمان عنوان کرد: مدیران ما توانایی اداره فوتبال را دارند، اما متاسفانه بستری برای رشد و توسعه فوتبال در کشورمان وجود ندارد. آن مدیرانی که تصمیم و نتایج خوبی می‌گیرند هم اکثرا در موسسات صنعتی بزرگ مدیریت می‌کنند، بودجه مشخصی دارند و بر اساس آن تصمیم گیری می‌کنند. بیشتر باشگاه‌های ما نمی‌دانند که چه مقدار بودجه دارند و باید برای چه چیزی برنامه ریزی کنند.

او ادامه داد: متاسفانه باشگاه‌ها از پرداخت مالیات معاف هستند، اما همه باشگاه‌های ما مالیات می‌دهند؛ این اشتباه است ما باید به جای پرداخت مالیات یک مبلغی هم از آن‌ها دریافت کنیم.

درودگر ادامه داد: از روزی که گروه ما به فدراسیون فوتبال آمد، تصمیم مشترکی گرفته شد تا روند معیوبی که در فدراسیون فوتبال بود را تمام کنیم و شرایط فدراسیون را به روند مثبت قبلی خود بازگردانیم.

او گفت: آن تصمیم این بود که طلب‌ خود را از شرکت‌های طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال پس بگیریم. پول‌های ما را شرکت‌های دیگر می‌گرفتند و دیگر بدهی خود را پس نمی‌دادند. ما هم از زمان حضور بهاروند، سرپرست فدراسیون ۳ شکایت انجام دادیم. هر ۳ شکایت و پرونده را با رقم‌های ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ، ۲۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و ۶۰ میلیارد تومان برنده شدیم؛ البته این موضوع به این معنا نیست که این پول‌ها همین فردا به حساب فدراسیون واریز می شوند. ما فعلا رای را گرفتیم و امیدوارم به زودی به مرحله اجرا برسد.

درودگر در ارتباط با اعتراض باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در ارتباط با دریافتی کم خود از سازمان لیگ عنوان کرد: سال‌های قبل زمانی که بلیت فروشی در ورزشگاه‌ها انجام می‌شد، مبلغی که سهم سازمان لیگ بوده است از طرف این ۲ تیم پرداخت نمی‌شد و این جزء بدهی این ۲ تیم به سازمان لیگ بوده است. حتی این ۲ تیم حق عضویت نیز پرداخت نمی‌کردند. سازمان لیگ به جای آن‌ها آن مبلغ را پرداخت می‌کرد و یا رای‌های انضباطی آن‌ها را نیز سازمان لیگ به جای هر ۲ باشگاه تقبل می‌کرد، اما بهترین اتفاق این است که دولت و مجلس کشورمان به اندازه نقش و بزرگی این ۲ تیم در جامعه بودجه مشخصی را برای فوتبال کشورمان تعیین کنند؛ چرا که تاثیر گذاری فوتبال با همه رشته‌ها متفاوت است.

درودگر درباره پرونده شستا و همچنین ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان  عنوان کرد: درباره پرونده شستا بر اساس قانون و مصوبه‌ای که بود، تمام بدهی خود را پرداخت و مشکل را حل کردیم؛ اما درباره پرونده ویلموتس من در جریان نیستم. احساس می‌کنم که با یک جریمه کوچک این مشکل هم حل خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.