سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های کرونایی برای رهایی حمیدیه از چنگال کرونا

فرماندار حمیدیه با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی به منظور جلوگیری از شیوع گسترده بیماری گفت: خواستار همکاری بیشتر مردم دراین زمینه هستیم.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان و وضعیت نارنجی کرونا عمل به شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت دقیق طرح جامع محدودیت‌های کرونایی ابلاغی از قبیل؛ کاهش حضور کارکنان ادارات تا یک سوم در دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری است.

او با بیان اینکه سایر دستگاه‌های اجرایی مجاز به بکارگیری یک دوم کارمندان هستند، افزود: گروه‌های شغلی ۳ و ۴ شامل؛ تالار‌های پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، قهوه خانه‌ها، آموزشگاه‌های زبان و... حداکثر تا ۱۰ نفر، مراکز تفریحی، شهربازی، گیم نت‌ها و مهدکودک ها، فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی اجتماعی از قبیل؛ نماز‌های جمعه و نماز‌های یومیه در مساجد و مراسم مذهبی، مدارس و آموزشگاه‌های علمی و حوزه علمیه تعطیل هستند.

هاشمی ورود و خودرو‌های شخصی با پلاک بومی شهر‌های نارنجی به سایر شهر‌ها و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهر‌های نارنجی نیز ممنوع اعلام کرد و بیان داشت: تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در سطح شهر ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

فرماندار حمیدیه خواستار جلوگیری از ایجاد تجمع و شرکت در مراسم مذهبی، عزا و شادی و به ویژه دورهمی‌های خانوادگی با استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی، تبلیغات اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج، معتمدین و خیرین محلی و در سطح روستا‌ها با استفاده از ظرفیت دهیاران شد.

رییس ستاد مقابله با کرونا در حمیدیه با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی ارگان‌ها و ادارات شهرستان و همچنین خودداری از ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از بروز بیماری و تشدید وضعیت، باید در زمینه تعطیلی آرامستان‌های شهرستان از جمله مزار سید هادی به ویژه در روز پنج شنبه و زیارت اهل قبور اقدامات لازم اجرایی شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.