سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری در مهربان

عصرامروز نفرات برتر کنکور که در رشته‌های پزشکی وقبول شدگان دانشگاه‌های دولتی باحضور معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان و امام جمعه مهربان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عاشور اکرمی معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان در آئین تجلیل از نفرات برتر کنکور گفت:تحول فرهنگ جامعه ما از دانشگاه شروع می‌شود و دانشگاه کانون تحویل فرهنگ در اجتماع است.

اوافزود:دانشجوی منتقدجامعه می‌تواند در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی، کشاورزی وصنعت با آسیب شناسی راه‌های موانع و توسعه را ترسیم کنند.

حجت الاسلام عینلو امام جمعه مهربان هم در این مراسم گفت:قبول شدگان کنکور امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیر داشته و قبول شدگان در رشته پزشکی نوید تازه برای منطقه مهربان خواهد داشت.

اوافزود:برنامه ریزی صحیح اداره آموزش و پرورش مهربان و تلاش دبیران و خانواده‌های دانش آموزان موجب شده است که امسال شاهد پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی باشیم.

یعقوبی رئیس آموزش و پرورش مهربان هم گفت:کنکور سراسری برای دومین بار در منطقه مهربان برگزار می‌شود و برگزاری منظم و بدون نقص این رویداد علمی موجب شده است،دانش آموزان با روحیه مضاعف و بدون استرس در محل آزمون حضور یابند.

اوافزود:افزایش چشم گیر پذیرفته شدگان کنکور امسال در سایه تلاش دانش آموزان و همکاران و خانواده‌های آنهاست و با برنامه ریزی که صورت گرفته امید آن را داریم که در کنکور ۱۴۰۰ شاهد افزایش پذیرفته شدگان هم باشیم.

در این مراسم با همکاری اداره آموزش و پرورش مهربان و شهرداری و شورای شهر مهربان و شهرداری و شورای شهر شربیان از ۴۰ پذیرفته شدگان برترکنکور امسال تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.