سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست استانداری ایلام:

برای در امان ماندن از کرونا ناچار به تغییر سبک زندگی هستیم

نوذری گفت: باید سبک زندگی خود را در مقابل ویروس کرونا عوض کنیم و ما برای در امان ماندن از این ویروس ، راهی جز این نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری سرپرست استانداری ایلام در پنجاه و هشتمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا خواستار مراقبت و کنترل بیشتر تردد شهرستان‌های نزدیک به استان‌های همسایه و مرز شد و گفت: امروز شاهد خیز کرونا در این مناطق به ویژه در شهرستان‌های همسایگی خوزستان و لرستان هستیم و این یک زنگ هشدار و خطر برای کل استان است.

او اظهار کرد: در یک سال گذشته کرونا به ما این پیام مهم را داده است که بایست سبک زندگی خودمان را در مقابل کرونا عوض کنیم و ما برای در امان ماندن از این ویروس راهی جز این نداریم.

سرپرست استانداری ایلام با عنوان این مطلب که ورود خودرو‌های شخصی غیر بومی به شهر‌های جنوبی ایلام ممنوع است، افزود: اکنون ۱۱ شهرستان استان خوزستان وضعیت قرمز دارند و شهرستان‌های دهلران، مهران ، دره شهر و آبدانان نقاط حساس استان قلمداد می‌شوند که فرمانداران این مناطق بایست با حساسیت ویژه موضوعات را دنبال کنند.

او اظهار کرد: ورود کلیه خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان‌های جنوبی استان از فردا به مدت یک هفته ممنوع است، اما تردد وسایل نقلیه عمومی و حمل بار با انجام غربالگری و تست کرونا بلامانع است.

نوذری در خصوص اعمال محدودیت‌ها در مناطق زرد و نارنجی ، اظهار کرد: بایست نظارت کافی برای اعمال محدودیت‌ها در این مناطق اعمال شود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.