سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۳۰ بیمار کرونایی جدید در خراسان جنوبی

در شبانه روز گذشته ۳۰ بیمار کرونایی جدید در خراسان جنوبی شناسایی شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۲ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شده است که ۳۰ بیمار جدید شامل ۲ بستری و ۲۸ سرپایی شناسایی شده اند.

او افزود: از این تعداد ۱۳ مورد از بیرجند، ۱ مورد از قاین، ۵ مورد از طبس، ۱ مورد از فردوس، ۱ مورد از سربیشه، ۱ مورد از بشرویه، ۷ مورد از سرایان و ۱ مورد از نهبندان بوده است.

مهدی زاده بیان کرد: در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت در بیماران کرونایی مشاهده نشده و تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی همان ۷۵۳ نفر است.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵۱ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۳۶ نفر کرونا مثبت اند.

او تصریح کرد: از این تعداد ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال عمومی ۱ نفر وخیم است.

مهدی زاده افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۴ هزار و ۷۴۶ بیمار کرونا مثبت بهبود یافته اند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: تا دیروز ۴۰ هزار و ۵۲ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۵ هزار و ۵۳۵ بیمار شده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.