سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب واحد‌های صنفی متخلف در شادگان

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شادگان از پلمب واحد‌های صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن خنافره رییس اداره صنعت معدن و تجارت شادگان گفت: پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در وضعیت قرمز کرونایی انجام شد.

او افزود: با توجه به استمرار وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان نظارت بر اجرای اصول بهداشتی افزایش یافت و بازرسی از مراکز تجمع با گستردگی و سختگیری بیشتری در حال انجام است.

خنافره واحد‌های صنفی پلمب شده یک داروخانه، ۱۵ فروشگاه پوشاک، ۲ آرایشگاه زنانه و ۲ قهوه خانه عنوان کرد و بیان داشت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی واحد‌های صنفی باید برای پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ نکات بهداشتی را رعایت کنند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شادگان تصریح کرد: در حال حاضر تنها مشاغل سطح یک حق فعالیت دارند و با توجه به وضعیت قرمز کرونایی به فروشگاه‌های بزرگ هم تذکر لازم داده شد تا با نیمی از ظرفیت فعالیت کنند، چرا که تجمع به معنای تجاوز از محدودیت‌های کرونایی محسوب می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، ۱۰ تیم بازرسی به صورت شبانه روزی بازار و اماکن عمومی شهرستان شادگان را زیر نظر دارند و با هر گونه تخلف از شیوه نامه‌های بهداشتی برخورد قانونی می‌کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.