سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفر و تکمیل ۷۹ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق نفت خیز جنوب

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری تعداد چاه‌های نفت و گاز حفر شده در مناطق نفت خیز جنوب را ۷۹ حلقه عنوان کرد.

احمد تمدن سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حفاری و تکمیل ۷۹ حلقه چاه‌های نفت و گاز در ۱۱ ماه امسال در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب انجام شده است.

او افزود: از شمار چاه‌های تکمیل شده در این مدت در موقعیت شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز کارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان، ۱۷ حلقه توسعه‌ای - توصیفی و ۶۲ حلقه تعمیری بوده است.

تمدن اظهار داشت: در مدت مذکور مجموع چاه‌های حفر و تکمیل شده به وسیله ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور ۱۰۶ حلقه بود که شامل ۲۵ حلقه توسعه‌ای توصیفی، ۷۷ حلقه تعمیری و چهار حلقه اکتشافی است.

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری تصریح کرد: علاوه بر مناطق نفت خیز جنوب این شرکت ۱۰ حلقه چاه‌های نفت و گاز در موقعیت شرکت نفت فلات قاره، ۹ حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، ۳ حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و ۴ حلقه در چارچوب قرارداد با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران را حفر و تکمیل کرده است.

به گفته او در حال حاضر ۲۸ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی ناوگان شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی هستند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.