سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاراته کاران بافقی نیاز‌مند حمایت جدی مسئولان

رئیس هیئت کاراته بافق گفت: کاراته کاران بافقی برای رسیدن به قله‌های موفقیت باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محسن محمدی رئیس هیئت کاراته شهرستان بافق در نشست مشترک با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق و مدیر عامل باشگاه سنگ آهن پیگیر رفع مسائل و مشکلات رشته ورزشی کاراته شد.

او با بیان اینکه کاراته کا‌های بافقی درخشش بسیار خوبی در سطح استان، کشور و حتی آسیا داشته اند، گفت: در حال حاضر باید این ورزشکاران برای رسیدن به قله‌های موفقیت مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

محمدی همچنین با اشاره به حضور ورزشکاران در لیگ مجازی کشور، تصریح کرد: از هیات مدیره باشگاه سنگ آهن خواستار تامین سالن مناسب برای تمرین کاراته کا‌ها هستیم تا با ریشه کن شدن بیماری کرونا، تمرینات تیم مجدد از سر گرفته شود.

رئیس هیئت کاراته شهرستان بافق با اشاره به روند رو به رشد ورزشکاران در رشته کاراته، بیان کرد: حضور مربیانی از فدراسیون در تمرینات با تایید هیات استان و اداره کل راهگشای پیشرفت‌های بیش از پیش کاراته کا‌ها است.

در ادامه این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ضمن تقدیر از تلاش‌های رئیس هیات کاراته بر حمایت باشگاه سنگ آهن از ورزش دوستان رشته کاراته تاکید کرد و خواستار رفع و پیگیری مشکلات آنان شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.