سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعامل عوامل اجرایی و نظارت نیاز اساسی انتخابات سالم است

فرماندار گراش، گفت: تعامل عوامل اجرایی و هیات‌های نظارت مهمترین اصل و پیش نیاز اساسی برای برگزاری انتخابات سالم، با مشارکت حداکثری مردم در سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید غلامپور  فرماندار گراش، در دیدار رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان گراش، بیان کرد: نظارت و اجرای قانون با حضور حداکثری مردم در انتخابات، اولویت نخست عوامل اجرایی و نظارت است.

او، تصریح کرد: همه ما به عنوان مجریان و عوامل اجرایی باید نسبت به حساسیت و اهمیت بالای انتخابات در شرایط کنونی واقف باشیم و با تمام توان و ظرفیت زمینه لازم برای مشارکت و حضور پرشور مردم در این عرصه مهم را فراهم کنیم.

غلامپور، ادامه داد: یکی از الزامات جمهوریت نظام، نقش مردم و مشارکت آنان در عرصه انتخابات است و همه دست اندرکاران انتخابات باید برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و توام با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.

فرماندار گراش، اولویت اساسی در انتخابات پیش رو را بر محور قانون  و اصل بی‌طرفی دانست و افزود: انتظار می رود با تلاش و همدلی اعضای هیات اجرایی و نظارت شهرستان گراش شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند باشیم.

محمد هاشم درویشی رئیس هیات نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان گراش نیز ضمن اعلام آمادگی این هیات بر ضرورت تعامل، همدلی و همراهی بهتر میان عوامل اجرایی و نظارت برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات تاکید کرد.

او، اضافه کرد: اهمیت و جایگاه انتخابات در تعیین سرنوشت اجتماعی و نقش آن در نظام دینی و مردم سالار جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام دستگاه‌ها و عوامل انتخابات باید با تلاش، دقت و تعامل شرایط برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را فراهم کنند.

درویشی، اظهار کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.