سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش۴۰ درصدی فروش اینترنتی بلیط اتوبوس در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: فروش اینترنتی بلیط اتوبوس در ماه‌های اخیر ۴۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم‌الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل مسافر با تخفیف ۲۵ درصد فروش بلیط اینترنتی را در اولویت قرار دادند و با توجه به شرایط کرونا این بستر فراهم شده در حال توسعه و تقویت است.

او افزود: برای سفر‌های نوروزی پیش‌بینی می‌کنیم که فروش بلیط اتوبوس به شکل اینترنتی رونق بیشتری بگیرد و همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل مسافر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حوزه جابجایی مسافر ۵۴ شرکت در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که در این شرکت‌ها بیش از ۲ هزار و ۵۲۲ راننده مشغول فعالیت هستند.

وثوقی مجموع ناوگان حمل و نقل مسافر را یک هزار و ۱۱۰ دستگاه اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۲۰ دستگاه اتوبوس، ۲۳۰ دستگاه مینی‌بوس و ۶۲۹ دستگاه نیز سواری هستند.

او با بیان اینکه امسال با تلاش و زحمات این ناوگان پرتلاش یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر جابجا شده است، تصریح کرد: با توجه به حاکم شدن شرایط کرونا جابجایی مسافران امسال نسبت به پارسال ۳۷ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل حمایت سازمان راهداری و انجمن حمل و نقل را از فعالان این حوزه یادآور شد و بیان کرد: در چند نوبت توزیع لاستیک و سایر نیازمندی رانندگان انجام شده و تلاش بر این است تا خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافر رضایت مردم را فراهم کند.

وثوقی گفت: عمر ناوگان اتوبوس و سواری در استان اردبیل مطلوب است، اما باید تدبیری برای نوسازی ناوگان فرسوده مینی‌بوس بیندیشیم که در اکثر شهر‌های استان فعالیت خود را انجام می‌دهند.

او از آمادگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای اجرای طرح نوروزی در این حوزه خبر داد و افزود: با تصمیم ستاد کرونا ما برنامه‌ریزی خود را برای فروش اینترنتی بلیط و همچنین افزایش ناوگان حمل و نقل مسافر را به ویژه اتوبوس انجام خواهیم داد تا با بهبود شرایط کرونا امکان مسافرت ایمن و راحت هموطنان فراهم آید.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.