سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی نمایندگان فارس در لیگ دسته یک والیبال نشسته

روز دوم مسابقات دسته یک والیبال نشسته مردان با برتری تیم‌های استان فارس همراه بود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، گفت: در روز دوم لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشورگرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در منطقه دوم، تیم سیمان شیراز ۳-صفر هیات هرمزگان را شکست داد و چکاوک پاسارگاد در ۳ ست هیات بروجن را مغلوب کرد.

او، بیان کرد: در ادامه مسابقات روز دوم سیمان شیراز ۳-۲ بهزیستی مرودشت را از پیش رو برداشت و چکاوک پاسارگاد ۳-یک موفق به شکست هیات هرمزگان شد.

عبداللهی، تصریح کرد: در روز نخست هم سیمان شیراز با نتایج ۳-صفر و ۳-یک به ترتیب مقابل تیم‌های چکاوک پاسارگاد و هیات بروجن به پیروزی رسید و بهزیستی مرودشت با نتیجه مشابه ۳-صفر تیم‌های هیات بروجن و هیات هرمزگان را مغلوب کرد.

لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی تا دوم اسفندماه در چهار منطقه ادامه خواهد داشت که رقابت‌های منطقه دوم با حضور تیم‌های سیمان شیراز، پاسارگاد فارس، مرودشت فارس، هیئت هرمزگان و هیئت بروجن به میزبانی مرودشت در حال برگزاری است.

تیم‌های هیئت همدان، هیئت سلماس، اوژن ایلام، ارداق قزوین و هیئت رشت در منطقه یک به میزبانی بویین زهرا قزوین، تیم‌های هیئت جانبازان رشت، هیئت لنگرود، رعد شمال غرب، زارچ یزد و هیئت لرستان در منطقه سوم به میزبانی تهران و تیم‌های هیئت تایباد، هیئت بجنورد، هیئت بابل، هیئت قم و هیئت شاهرود در منطقه چهار به میزبانی شاهرود براب صعود به دور بعد رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.