سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبرهای ورزشی؛

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان/تعطیلی تنها سالن تیراندازی کرمانشاه

رئیس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه گفت: دومین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان از ۲۹ بهمن ماه در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کرم احمدیان رئیس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه گفت : دومین مرحله اردو‌های تیم ملی بسکتبال جوانان کشور با حضور ۲۰۰ بسکتبالیست از سراسر کشور آغاز شده است.

او با بیان اینکه این اردو برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ بسکتبال جوانان برگزار می‌شود، گفت : با توجه به حضور ۲۰۰ بسکتبالیست در این اردو‌ها بنا بر تصمیم فدراسیون بسکتبال، اردویی مجزا برای هر منطقه از کشور با تعداد مشخصی از بازیکنان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه افزود: کرمانشاه میزبانی اردوی بسکتبال جوانان منتخب منطقه غرب کشور را از ۲۹ بهمن برعهده داشته که این اردو تا دوم اسفند ادامه خواهد داشت.

احمدیان با بیان اینکه ۱۴ بسکتبالیست از استان‌های کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان و ایلام در اردوی بسکتبال جوانان منتخب منطقه غرب کشور حضور دارند، افزود: این ورزشکاران هر روز در ۲ نوبت صبح و عصر در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه زیر نظر سرمربی و سه مربی تیم ملی تمرین می‌کنند.

رئیس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه با بیان اینکه سه بسکتبالیست از استان کرمانشاه در این اردو‌ها حضور دارند، گفت: از ۲۰۰ ورزشکار دعوت شده از سراسر کشور ۴۰ نفر به مرحله بعدی اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان راه پیدا خواهند کرد که امیدواریم ۲ نفر آن‌ها از استان کرمانشاه باشد .

سالن تیراندازی کرمانشاه تعطیل شد

رئیس هیات تیراندازی شهرستان کرمانشاه از تعطیلی تنها سالن تیراندازی کرمانشاه خبر داد.

آرش نیکبخت گفت: حدود ۱۰ سالی می‌شود که حتی یک سلاح جدید برای تنها سالن فعال هیات تیراندازی کرمانشاه خریداری نشده و اکنون تمام سلاح‌هایی که داریم مستهلک شده اند.

او افزود: باتوجه به اینکه هیات امسال درآمد چندانی نداشته، در بحث خرید سیبل و ساچمه هم که مصرفی هستند دچار مشکل شده ایم و توان خرید آن‌ها را نداریم.

رئیس هیات تیراندازی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر این مشکلات، برای شارژ سلاح‌هایی که داریم تنها یک دستگاه کمپرسور در کرمانشاه وجود داشت که اکنون آن دستگاه هم خراب شده و دیگر نمی‌توانیم سلاح‌ها را شارژ کنیم.

او افزود: چندباری مشکلات سالن شهید یاری – تنها سالن فعال تیراندازی کرمانشاه – را به گوش مسئولین ورزش استان رسانده ایم و قول‌هایی برای کمک داده اند که هنوز عملی نشده است.

نیکبخت درخصوص اعتبار مورد نیاز برای خرید سلاح و تجهیزات برای سالن شهید یاری گفت: در حال حاضر قیمت هرسلاح برای رشته تیراندازی حدود ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان است و با وجود اینکه سالن شهید یاری دارای ۲۰ خط برای تیراندازی است، ما بجای ۲۰ سلاح درخواست ۱۰ سلاح را داده ایم.

او افزود: از سوی دیگر سالن شهید طهماسبی را در مجموعه ورزشی امام (ره) کرمانشاه داریم که هزینه‌های بسیاری برای احداث آن شده و حدود ۱۰ خط برای تیراندازی دارد، اما به دلیل وجود برخی نواقص سالهاست که بلااستفاده مانده که امیدواریم با مساعدت مسئولین برای تجهیز و راه اندازی این دو سالن اقدام شود.

رئیس هیات تیراندازی شهرستان کرمانشاه گفت: طبق برآورده‌هایی که کرده ایم، برای تجهیز و راه اندازی این دوسالن تیراندازی حداقل به دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

او افزود: اگر سالن‌های تیراندازی کرمانشاه مجهز شوند، در کنار توجه به مقوله قهرمان پروری، در بحث درآمدزایی و اتکای هیات به خود نیز مشکلات ما حل خواهد شد .

تیم نیروی زمینی ارتش در جایگاه چهارم قرار گرفت

تیم نیروی زمینی ارتش کرمانشاه در پایان رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری کشور در جایگاه چهارم ایستاد.

سجاد شکربیگی سرمربی تیم نیروی زمینی ارتش کرمانشاه گفت: حسین رستمی، علیرضا کاردانیان، علیرضا جلیلیان، سپنتاحاکم زاده و ... از وزنه بردارانی بودند که در این رقابت‌ها برای تیم کرمانشاه مدال آوری کردند.

او افزود: دور پایانی رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری از ۲۸ بهمن تا اول اسفند با حضور هفت تیم عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی، رعد پدافند، ملی حفاری، گهرزمین سیرجان، فولاد خوزستان و مناطق نفت خیز جنوب در اهواز برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم گهرزمین سیرجان با کسب ۱۵۳۲ امتیاز، شرکت ملی حفاری اهواز با کسب ۱۴۷۶ امتیاز و فولاد خوزستان با کسب ۱۴۷۶ امتیاز در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نماینده کرمانشاه در این رقابت‌ها با کسب ۱۲۵۱ امتیاز بین هفت تیم حاضر در این رقابت‌ها در جایگاه چهارم ایستاد.

تیم نیروی زمینی کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر رده سنی جوانان که همزمان با رده سنی بزرگسالان برگزار شد نیز بین چهار تیم شرکت کننده در جایگاه چهارم قرار گرفت که سرمربی این تیم، یکی از علل اصلی ضعف بخش جوانان را مصدومیت مهره‌های کلیدی تیمش دانست .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.