سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کام تشنه ۴ روستای تربت جام سیراب شد

با افتتاح بزرگترین پروژه آبرسانی خیرساز در خراسان رضوی کام تشنه هزار خانوار ساکن در ۴ روستای تربت جام سیراب شد.



به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پروژه آبرسانی خیرساز که روستا‌های چشمه گل، کلاته الله رسان، چنگ آباد و بشیر آباد را در قالب مجتمع چشمه گل تامین آب می‌کند با مشارکت ۱۰۰ میلیارد ریالی خیر نیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی و همت مدیران، کارشناسان و متخصصان صنعت آب و فاضلاب خراسان رضوی در کمتر از ۴ ماه اجرا شده است.

سید ابراهیم علوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی خیرساز با تقدیر از مشارکت حاج اکبر ابراهیمی در تامین آب پایدار روستا‌های تربت جام گفت: در اجرای این پروژه ضمن احداث ۲۱ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، سه باب مخزن ذخیره آب با حجم ۷۵۰ مترمکعب، دو باب ایستگاه پمپاژ و ۲۰ حوضچه شیرآلات، حدود یک کیلومتر شبکه برق بکار گرفته شده است.

او افزود: یک حلقه چاه با ظرفیت ۳۱ لیتر برثانیه هم برای تامین آب روستا‌های مجتمع چشمه گل حفر شده است که در حال حاضر ۱۷ لیتر برثانیه آن وارد مدارشده است و مابقی توان چاه برای تامین آب چهار روستای دیگر منطقه جامرود تربت جام به همت بنیاد خیریه ابراهیمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید


مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام نیز در این مراسم گفت: اجرای این پروژه در صورت تامین اعتبار دولتی حداقل ۱۸ ماه اجرا می‌برد، ولی با مشارکت خیر نیکوکار اکبر ابراهیمی در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا و رعایت استاندارد‌ها به بهره برداری رسید.
 
 حاج اکبرابراهیمی بنیانگذارخیریه ابراهیمی نیز گفت: آرزوی من ریشه کنی بی آبی در روستا‌های کشور است و در مسیر تامین آب، این مهریه فاطمه زهرا (س) از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

او افزود: تاکنون حدود ۳۰۵ روستا در کشور توسط این بنیاد آبرسانی و ۲۸۰ واحد آموزشی هم احداث شده است و تامین آب چهار روستای دیگر در شهرستان تربت جام درجریان این سفر در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
به امید اینکه تمام روستا های کشور ابرسانی بشود
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
به امید اینکه تمام روستا های کشور ابرسانی بشود