سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلسوزی عجیب نظام پزشکی برای هنرمندان/ از «#واکسن روسی نمی‌زنیم» تا اولویت برای واکسیناسیون

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای خطاب به وزارت بهداشت خواستار اختصاص سهمیه واکسن برای هنرمندان شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته حسین کرمانپور، مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای خطاب به وزارت بهداشت خواستار اختصاص سهمیه واکسن برای هنرمندان شد؛ درخواستی که با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده است.

برخی چرایی نامه نگاری نظام پزشکی برای اختصاص واکسن به این قشر از جامعه را مورد انتقاد قرار دادند. این درخواست درحالی مطرح می‌شود که سازمان نظام پزشکی به عنوان یک نهاد صنفی وظیفه صیانت از حقوق بیماران و پزشکان را بر عهده دارد، ولی سال هاست که فارغ از پیگیری مشکلات کادر درمان به مسائل سیاسی ورود پیدا کرده و مروری بر سوابق اعضای این سازمان نشان می‌دهد از ابتدای شیوع بحران کرونا در کشور همواره تلاش کردند مسائل حوزه سلامت را به مسائل سیاسی و حاشیه‌ای گره بزنند به طوری که در مورد اخیر نیز سازمان نظام پزشکی فراموش کرده است که هنوز بسیاری از اعضای کادر درمان در بخش دولتی و بخش خصوصی و دانشجویان عرصه کارآموزی و کارورزی علوم پزشکی واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، به طوری که بر اساس اظهارات سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون تنها ۱۰ هزار نفر از پرسنل بهداشت و درمان کشور که در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا قرار دارند واکسن دریافت کرده‌اند.

از بند‌های عجیب نامه روابط عمومی نظام پزشکی به وزارت بهداشت می‌توان به این نکته اشاره کرد که کادر درمان در کنار سلبریتی‌ها قرار گرفته اند به طوریکه در بخشی از این نامه آمده است: «سازمان نظام پزشکی ضمن پاسداشت همراهی دلسوزانه هنرمندان معتقد است این گروه معظم از پر ریسک‌ترین گروه‌هایی هستند که هر آینه می‌توانند در معرض ابتلا و انتقال ویروس کرونا باشند لذا پیشنهاد می‌دهیم در واکسیناسیون اختیاری این دست از برنامه سازان هنری که سرمایه ملی محسوب می‌شوند همپای کادر درمان نگریسته شده و ترتیبی اتخاذ شود که سهمیه لازم برای آن در نظر گرفته شود»

نباید این موضوع را به فراموشی سپرد که کشور ما طی یک سال گذشته شاهد جنگ روانی سنگین در حوزه مقابله با کرونا بود و با رسیدن این تبلیغات روانی به ایستگاه واکسن، بسیاری از سلبریتی‌ها و شبکه‌های خارجی تلاش کردند تا با اسم رمز «واکسن بخرید»، دولت را متهم به سیاسی‌کاری در حوزه سلامت کنند و با قرار دادن ملت در مقابل دولت، توان تصمیم‌گیری صحیح را از مسئولین مربوطه بگیرند.

چندی پیش و در همین راستا سه رکن سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور خواستار خرید واکسن خارجی شده بودند که این موضوع با انتقاد نمایندگان مجلس مواجه شد. به طوری که معصومه پاشائی بهرام، پزشک و نماینده مجلس شورای اسلامی طی مصاحبه‌ای با خبرنگار فارس عنوان می‌کند که «با توجه به انتخابات گذشته نظام پزشکی، این افراد نمی‌توانند خود را نماینده جامعه پزشکی کشور بدانند، حتی در مورد نامه ارسال شده به رئیس جمهور نیز به طور حتم اکثر پزشکان کشور در جریان این موضوع قرار نگرفتند. مشخص نیست که این افراد چگونه خود را نماینده جامعه پزشکان می‌دانند و بر اساس کدام اصول اخلاقی در مقابل سخنان رهبری ایستادگی می‌کنند؛ بهتر است روسای نظام پزشکی به دنبال اقدامات سیاسی نبوده و در راستای وظایف ذاتی خود در این سازمان فعالیت کنند.».

اما این تنها موج سواری سازمان نظام پزشکی در حوزه کرونا نبوده است. پس از آنکه وزارت بهداشت اعلام کرد که واکسن روسی به کشور وارد خواهد شد عده‌ای از سلبریتی‌ها و اعضای سازمان نظام پزشکی با راه اندازی موج انتقادی در فضای مجازی این بار هشتک واکسن روسی نمی‌زنیم را ترند کردند. در این راستا حسین کرمانپور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی نیز ضمن واکنش نسبت به خبر واردات واکسن روسی، می‌گوید که «مسئولیت هر نوع واردات واکسن و تزریق آن با وزارت بهداشت است و طبیعتا کسانی که نخواهند واکسن مصوبه سازمان بهداشت جهانی را داشته باشند، باید مسئولیت آن را بپذیرند و بقیه هم این واکسن را تزریق کنند.»، اما دیری نگذشت که تحقیقات انجام شده بر روی این واکسن در مجله علمی و معتبر لنست منتشر شد و حکایت از اثر بخشی ۹۲ درصدی واکسن روسی داشت که بعد از این موضوع برخی از مخالفین که پیشتر به واکسن روسی انتقاد داشتند نظر خود را تغییر دادند و حتی درخواست واکسیناسیون سلبریتی‌ها را هم مطرح کردند!


بیشتر بخوانید

*گروه‌های درمانی در اولویت واکسیناسیون

بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، برنامه واکسیناسیون کرونا در کشور حداقل به مدت یک‌سال ادامه خواهد داشت، این برنامه با اولویت گروه‌های درمانی آغاز شده و به مرور زمان به بخش بزرگی از جمعیت کشور تسری خواهد یافت. طبق اطلاعات موجود در برنامه ملی واکسیناسیون مقابله با کرونا، انجام عملیات واکسینه کردن جامعه در ۴ مرحله و با ۴ اولویت انجام می‌شود. به طوری که در فاز اول که در زمستان امسال تکمیل خواهد شد کارکنان خط اول ارایه خدمت به بیماران کووید۱۹ که در معرض خطر ابتلا و انتقال عفونت به سایراعضای جامعه هستند واکسینه می‌شوند و پس از آن سایر اقشار واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

*دلسوزی عجیب نظام پزشکی برای هنرمندان

بر اساس اعلام نظام پزشکی تاکنون بیش از ده‌ها پزشک، پرستار و کادر بهداشت و درمان که در ردیف ارزشمندترین سرمایه‌های ملی هستند، خالصانه جانشان را برای حفظ سلامت مردم فدا کرده‌اند، حال این سوال در اذهان عمومی ایجاد می‌شود که چرا سازمان نظام پزشکی به جای پیگیری و دغدغه واکسیناسیون کرونا برای کادر درمان، بیماران زمینه‌ای و سالمندان، اولویت خود را واکسیناسیون هنرمندان قرار داده است و حتی در این خصوص اقدام به نامه نگاری و انتشار آن در فضای مجازی کرده است؟

مرور تصاویر منتشر شده از عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جشنواره فجر نشان می‌دهد برخی از همین سلبریتی‌ها بر خلاف تاکید پزشکان و مسوولان اعتقادی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک نداشتند که همین موضوع واکنش وزارت بهداشت را به دنبال داشت، تا جایی که سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا هم درباره برگزاری جشنواره فجر گفت اگر مشاهده شود دستورالعمل‌ها رعایت نشده‌اند از برگزاری جشنواره در هر مرحله‌ای که باشد، جلوگیری می‌کنیم.

اما این عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تنها به جشنواره فجر ختم نمی‌شود به طوری که برخی از آنان در ایام پیک کرونا ضمن انتشار عکس‌های مختلف از دورهمی‌های خود بدون ماسک و فاصله گذاری و در فضای ممنوعیت برگزاری مهمانی قوانین را زیر پا گذاشته که این موضوع نشان می‌دهد برخی از این سلبریتی‌ها برخلاف ادعای سازمان نظام پزشکی نه تنها در صحنه اجرا مجبور به عدم رعایت دستورالعمل‌ها هستند بلکه در فضای شخصی و عمومی عادی انگاری می‌کنند و فراموش کرده اند که به الگوی نامناسبی برای مردم مبدل شده اند.

حال جای سوال است که چرا اعضای سازمان نظام پزشکی پس از انتشار تصاویر جشنواره فجر و یا دورهمی‌های برخی از سلبریتی‌ها که در آن هیچ یک از دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشده بود اقدام به انتقاد از آنان نکرد و حتی مدیر روابط عمومی نظام پزشکی در یک پیام ساده توئیتری به آن‌ها توصیه نکرد که برای حفظ سلامت خود و کاهش زحمات کادر درمان که این روز‌ها جان خود را در کف دستشان قرار دادند و برای سلامت هموطنان تلاش می‌کنند، قوانین را رعایت کنند.

*دفاع من از هنرمندان لاکچری و بی‌هویت و ساختارشکن نبوده است

مدیر ورابط عمومی سازمان نظام پزشکی بهتر بود در این نامه از هنرمندان درخواست کند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گامی موثر در راستای فرهنگ سازی عمومی بردارند. کرمانپور در توضیح دلیل این درخواست گفت: بسیاری از هنرمندان در صحنه اجرا نمی‌توانند از ماسک استفاده کنند، این گروه از معدود مشاغلی هستند که برای ادامه شغل خود مجبورند در صحنه اجرا از ماسک استفاده نکنند که در سند ملی کرونا به آن توجه نشده است. دفاع من از هنرمندان لاکچری و بی‌هویت و ساختارشکن نبوده است بلکه هدف من حمایت از قاطبه پزشکان بوده است.

وی افزود: زمانی که هنرمندان ما درگیر بیماری می‌شوند فشار زیادی به کادر درمان می‌شود همچنین در صورت جان باختن یک هنرمند بسیاری از افراد برای آن‌ها سوگواری می‌کنند، اما چرا به دلیل دفاع از هنرمندان عده‌ای گلایه می‌کنند؟

کرمانپور افزود: در این نامه گفته نشد که هنرمندان در اولویت تزریق واکسن هستند بلکه همواره تاکید کردم که اولویت تزریق واکسن کرونا با کادر درمان است و ما با ارسال این درخواست‌ها تلاش کردیم واکسن زودتر به دست اقشار جامعه برسد. معتقدم این نامه زود منتشر شد و اگر چندماه دیگر این درخواست منتشر می‌شد بهتر بود. نظر من در این نامه پیشگیری از ابتلا بوده است، هنرمندان هم مانند سایر اقشار بوده و تفاوتی با بقیه ندارد، و در سند ملی واکسیناسیون کرونا اشاره‌ای به این شغل نشده است در صورتی که از همه مشاغل در این سند نام برده شده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
میدونید چرا؟
چون اینا رای جمع کردن بالاخره باید جبران کنه دیگه
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
روحانی رو هم بعضی از اینا براش رای جمع کردن
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
تنها پستی که اکثر پیاماش رای منفی ندارن
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
سلبریتی ها چیکارتون کردن؟! مشکلات ما ار سلبریتی ها نیس
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
این به خاطر اینکه دولت سلبریتی ها را بیشتر از مردم عادی دوست داره چون برای رای بهشون نیاز دارن پس بیایم بدون به حرف هر سلبریتی و فرد دیگه فرد اصلح را در انتخابات خودمون انتخاب کنیم چون نتیجه انتخاب هامون به خودمون برمیگرده مثل همین الان که نتیجش را داریم میبینیم.
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
تو این دنیا عدالتی وجود نداره .هر کسی به نفع خودش کار میکنه
ممد
۱۷:۳۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
آقا به خدا من شما رو درک نمیکنم
چرا الکی یه حرف رو گنده میکنید
طرف میاد میزنه #واکسن_روسی_نمیزنم

یکی کمتر واکسن بیشتر، مجبورت که نکردیم
به جهنم !!!!!!!!
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
در مورد شهاب حسینی اگه واکسن فایزر زده که به خودش ظلم کرده اما در غیر اینصورت هر کس هر جای دنیا یک واکسن معتبر بهش برسه باید بزنه چون هر چه واکسیناسیون در دنیا سریع تر بشه جهان زودتر به ایمنی میرسه و اینکه من نمیزنم تا همه مردم بزنند خودش ظلم هست به دیگران و در موردماسک که میگن علامت ماری جووانا هست شاید بنده خدا نمیدونسته به منم میدادن شاید میزدم چرا هی تهمت میزنید هر وقت نوبت واکسن من هم رسید خواهم زد و نظم رو به هم نخواهم زد اون دولته که باید منصفانه نوبت دهی کنه و در برابر خدا مسئول هست که منصف باشه
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
شهاب حسینی سلیبریتی که میگه ایرانی خوبه کلیپش لو رفته امریکا داره واکسن فایزر میزنه
بعد ماسک مشکی زده و روش علامت گل ماریجوناس
متاسفم برات شهاب اسمانی به قول جیگر داخل کلاه قرمزی
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
دیگه بعضی وقت ها می مونیم چی بگیم.
فقط خدایا خودت مراقب ما باش
زهرا فیروزی گلوجه دانشجوی روانشناسی از تبریز
۱۴:۲۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام مردم را واکسیناسیون کنید مردم نترسید روسی ایرانی فرقی نداره سیستم دفاعی تان با لا میره پس بزنید
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
کاربر محترم،، ربط داره شما کارمند بانک نیستی پس حرف نزن و نیازیم به ارزوی شما نیست ، مام کارمند داریم بدبختا تو این وضع میرن تو دل کرونا ..
من میگم یه اینچنین مشاغلی از هنرمندا پرخطرتر هستن
شما میدونی چه تعداد بانکی فوت شدن؟؟ تا دوماه پیش نزدیک ۳۰۰ نفر بخاطر کرونا فوت شدن کسی اعتراضی کرده؟ کسی اصلا حتی مصاحبه کرده باهاشون؟؟
چرا با بانکا اینجورید شما؟؟؟همیشه طلبکارید،، اونام دارن زحمت میکشن، من میگم اولویت بهتر از هنرمندام هست مثل بانکیا و خیلی مشاغل دیگه که سر و کارشون با مردم بیشتر هست نه هنرمندا،،
لطفا درست بخونید بعد نظر بدین
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
چقد به این به اصطلاح هنرمندان میخوان باج بدن اخه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
با واکسن فایزر ازشون پذیرایی کنین
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
با سلام . خوب چه اشکالی دارد . این عزیزان بایستی در زمینه های مختلف حضور داشته باشند چاره ای نیست.
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
موفق و پیروز باشید
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
برای دولیبریتی ها واکسن فایزر بزنید

کسانی که پول از خون ملت میگیرند
زایمان هایشان در اروپا و امریکا هست
دلیلی ندارد که واکسن ایرانی بزنند
همین ها بودند که واکسن ایرانی رو مسخره میکردند حالا چی شده که به فکر گرفتن اولویت هستند ؟
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
به نظرم اخر از همه باید به این جماعت واکسن بزنن چون اینا فایدشون از همه برا جامعه کمتره که هیچ تازه ضرر هم دارن
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
نسخه پیچیده شده BBC. برای سلبریتی های ایران ... ماسک نمیزنیم ، دو رهمی میریم ، . کنسرت ، فیلم میگذاریم. ‌.... واکسن روسی. نمیزنیم. ..
برای ما. از امریکا که فایز ر نمیدن.بیاورید. ما گرین و اقامت و بچه متولد کشور دزدها میخواهیم پس هسته ای ، موشک .... را. بدین بره. بعد ار خودشون اشغال هم دادن بخرید .. اصلا سلاح میخو اهیم چه

بقیه ر ا . خودتا ن میدونید.، هر چی BBC. بگه.
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
چرا؟ چون خونشون از بقیه رنگین تره ؟یا چون بیشتر از همه به این نظام فحش میدن و ضربه میزنن؟ اگر قراره بهشون واکسنی هم زده بشه باید فایزر بزنن که اینقدر سنگشو به سینه میزدن و خودشون رو جر می دادن واکسن بخرید
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
خاک تو سرت با این نامه نگاریت.....خاک
سمیرا
۱۳:۱۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
جیغ جیغای سحرزکریاموثر واقع شد،اول به اون بزنید که کرونا نگیره آخه خیلی ترسیده بود،آمریکایی بزنیدکه امتیازمحسوب بشه براش
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام من دوپسر سرباز دارم هر دفعه اینها میروند و برمیگدند خانه دلمان چقدر می لرزد آنوقت هیچ حرفی از واکسیناسیون سربازها نیست آنوقت می خواهند هنرمندان در الویت واکسیناسیون قرار گیرند!!!!!!!!
مهدی از فردیس کرج
۱۳:۰۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
هنرمندان هم برای این کشور زحمت کشیده اند مردم هم همین طور با برنامه ریزی درست و استاندارد های جهانی و پزشکی طبقه بندی کنند واکسانسیون رو
و در آخر شهاب حسینی خائن میره آمریکا واکسن میزنه میاد اینجا پول میگیره این کجاش هنرمنده هچی نیست هنر وره فقط
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
وقتی سیاست و ثروت مملکت دست پزشکها و فرهنگ مملکت (البته در کنار ثروت) دست بازیگرها (نه هنرمند که کلمه بسیار گرانقدری است) این میشه دیگه .
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
هرکی بلندترجیغ بزنه زودترواکسن میزنه.کادر درمان که بلدنیستن لایو بزارن وجیغ بزنن
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
واقعا دلیل این دلسوزیها و سهمیه خواستنها چیه خونشون رنگین تره یا نه صداشون بلندتره و تو اینستا و یوتیوب و فضای مجازی بیشتر دیده میشن اگه هنر داشتن ملاکه ما هم که داریم با حقوق یک و نهصدی زندگی می کنیم هنرمندیم . باز انتخابات ریاست جمهوری نزدیک شد باز دولت نیاز به سلبریتیها پیدا کرد
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
علتش مشخص هست
انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک هست و به حمایت سلبریتی ها نیاز دارند و میخوان شهر به شهر همراهشون بیان
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
دمت گرم گل گفتی
مصطفی
۱۲:۳۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
مردم عادی که بمیرن فقط یه عدد هستن . ولی نیم لیتری ها که بمیرند میشه فاجعه . واقعا خجالت آوره.
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
یه چی هست به نام شرم و حیا...
انگار این واژه برای بعضی ها تعریف نشده
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
من کاری به واکسن دادن به این جماعت ندارم بخش جالبش اینجاس که به اینا می گید هنرمند !!!!!آخه این جماعت همیشه طلبکار هنرمندن
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
دختر لُر
۱۲:۰۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
از جناب وزیر بهداشت خواهش میکنم خودشون رو در معرض تضادها و تناقض ها نکنن،اول کادر درمان،بعد سن بالاها،ب ترتیب اولویت مهم بودن،بزنن،پاکبان ها،لباس نارنجی ها...اینا بیشتر با این ویروس در ارتباطن،بعد بقیه
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
عالی
دختر لُر
۱۴:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
ممنون ناشناس
مرجان
۱۴:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
مرحبا
سما
۱۲:۰۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
کارگران شهرداری و مراکز بازیافت و کارگران فصلی باید در اولویت باشن و آتش نشان ها نه این خانم ها و آقا بدنی که نشستن پشت لب تاپ دستور میدن و هر روز با یه آرایشی و تیپ دارن گردش میکنن. البته زندگی خودش نه و ربطی به من نداره اما اولویت با اونا نباید باسه اقشار زحمت کش تری هم هستن
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
دقیقا حق با شماست
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
تو این یک سال کرونا، جز عده معدودی از هنرمندان بقیه هیچ کاری مثبتی نکردند فقط بلدند از احساسات پاک مردم برای اهداف خودشون استفاده کننند. به نظرم به باید آخرین گروهی باشن که واکسن میزنند.
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
نظرت محترم
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
مگه چی شون از مردم عادی بیشتره که باید اون ها بزنن
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
پولشون از مردم عادی بیشتره
امیر
۱۱:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
مگه اینها تو آمریکا و کانادا و انگلسنان واکسن نزده اند؟ اینا که شهروند اونور آبیا هستند چرا واکسن مارو اونم الویت دار میخوان بزنن؟ بهشون بگین بابا واکسن فایزر خوبه ها!!! اگه نزدین برین اونور یزنین و برگردین مثل وقت زایمانتون.
بهمن
۱۱:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
اقای مسوول نظام زرشکی مگی خون هنرمندان از خون مردم عادی رنگین تره؟؟؟!!!
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
نه
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
یعنی این هنرمندان بعد کادر درمان بیشتر در معرض خطرن یا اون بانکیای بدبخت که هر روز خدا با همه نوع آدمی در ارتباطن؟؟
بگو اولویت بندیمون بر اساس مشهور بودن و شناخته شدهاست و مردم عادی مهم نیستن اگه بمیرنم ، برای این سطح فکر پایین متاسفم
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
هنرمندان نمیتواندجلو دوربین ماسک بزنن
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
اگر من مافوق این حسین کرمان پور بودم حتی یک لحظه یک لحظه یک لحظه صبر نمی کردم و از سمتش برکنارش می کردم . امثال این کرمان پور ، تو را به خدا تو را به قران تو را با ابالفضل فقط لحظه ای فکر کنید بعد نامه نگاری کنید و درخواست بدین . اصلا چرا با روح و روان جامعه دارین بازی می کنید. مردم از هر لحاظ تحت فشار هستن . کرونا هست، مشکلات اقتصادی هست و هزاران بد بختی دیگه !!! حالا شما هم با این حرفها اعصاب همه رو خرد می کنید و روی اعصاب مردم رژه میرید . خدا جواب این کارهاتون رو بده به حق علی (ع) .
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
واقعا عجیب است، هنوز خیلی از پزشکان پرستاران بخش کرونا واکسن نزدهاند
مرجان
۱۰:۵۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
چرا؟؟خیلی منفعت داشتن برا ارتقا فرهنگ جامعه؟
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
نظام پزشکی اینقدر که به فکر هنرمندانه به فکر اعضای خودش نیست. واقعا جای سوال داره چراکه هنوز پزشکان که در خط اول مبارزه با کرونا هستن واکسینه نشدن
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
هنرمندان مگر تافته جدا بافته هستن
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
این سلبریتی ها بهتره مثل همکارشون شهاب حسینی برن واکسن فایزر بزنن
ایران زمین
۱۰:۳۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
به سلبریتها واکسن فایزر امریکایی و واکسن انگلسی بزنید چون بنده خداها عشق اروپا هستند اصلا یه بودجه براشون بزاری چون سلبریتها اوضاع مالیشون خرابه برن اروپا انجا واکسن فایزر بزنن
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
باشه ولی کسانی که طرفدار آمریکان واکسن فایرز بزنند
این طوری بهتره
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
توروخدا واكسيسنه شون كنيد
و فقط و فقط واكسن فايزر بهشون بزنید خخخخ
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
اونا که پول دارن برن خارج مثل بقیه هنرمندان فایزر تزریق کنند
.
۱۰:۰۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
متأسفم برای اون کسی که همچین پیشنهادی داده خون سلیبریتی ها از مردم یا مشاغل دیگه غلیظ تره مردن مردم عادی مهم نیست
بازیگرا مریض هم بشن پول دارن خرج کنن بقیه چی
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
واکسن فایزر هم واسشون زیاده ....یه مشت خیانت کار هستند...
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
هنرمندی ( شهاب حسینی ) که میره آمریکا واکسن می زنه و به ریش ملت میخنده ! و بعد در اینجا وزارت بهداشت نگران هنرمند است !!! بقیه ی مردم هم کلا اضافی هستن . آفرین به وزارت بهداشت که نگران هنرمند است !
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
وای چقدر نسبت به شهاب حسینی حسودین
اق حال آدم بهم میخوره
دلش میخواد
پول داره یا نداره میره میزنه
به شما و ما چه
اق انگاری رفته آدم کشته
یه واسکن هست زده شما هم برو بزن
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
با پول منو تو رفته زده
میان اینجا بالا پایین میپرن پول کلون میگیرن میبرن اونور خرج میکنن به ریش ما هم میخندن
مثلا چی داره که بهش حسودی کنیم
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
11:28
میزنه مشکل نداره فقط نباید برای مردم تعیین و تکلیف کنه چی خوبه چی خوب نیست بشینه سرجاش فضولی نکنه تو زندگی ملت خودش امریکاس بعد برای ما نسخه میپیچه
مهرداد
۰۹:۴۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
جامعه هنرمندان مگه تافته جدا بافتست
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
مگه خونشون رنگین تره
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
واسه اقایون بزنین بابا مردیم از دلشوره برا شوهرمون
طفلیا تو این وضع دارن دو شیفت کار میکنن تو مترو واتوبوس..... سلامتیشون در خطره اون وقت میخوان برا یه عده که .... واکسن بزنن
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
اینجوری باشه باید بعد کادر درمان بانکی ها بزنن
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
چه ربطی به هم دارند آرزو می کنم اگر خودت سن وسالت می رسه یا که نه بچه ها وخانواده ات کارمند بانک بشوند
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
چی میگی شما کاربر ۱۳:۰۲
شما جرئت داری بری تو دل کرونا هر روز با مردم سروکله بزنی؟؟
نیازی به ارزوی تو یکی نیست تو برای شعور خودت ارزو کن بهتر بشی چون حالت خیلی بده
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
تو رو خدا دانش آموزان و دانشجوها رو واکسینه کنید جوون ها خیلی خیلی واجبترند تا ماهایی که عمری ازمون گذشته و زندگی کردیم به اندازه کافی
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
مگرخون هنرمندان ازخون مردم عادی رنگین تره
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
واکسن حالامهم نی چرا این همه چسبیدن به هم کرونا نگیرن
شهروند
۰۹:۲۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
چرا یک بازیگر همرده پزشک باید باشد انقدر برای مملکت مفید هستند؟
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
فایزر آمریکا یی بگیرین بهشون بزنینین
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
فایزر بهشون بزنید