سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور در اهواز

مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور با شناخت تیم‌های برتر در اهواز پیس از ۴ روز به پایان رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرحله دوم و فینال مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی به مدت ۴ روز برگزار شد که در رده سنی جوانان، تیم عقاب با کسب یک هزار و ۵۰۳ امتیاز در مجموع ۲ مرحله به مقام قهرمانی رسید.

تیم مناطق نفت‌خیز جنوب با کسب یک هزار و ۴۶۱ امتیاز نایب‌قهرمان شد و تیم مس رفسنجان با نیز کسب یک هزار و ۴۳۵ امتیاز عنوان سومی را به خود اختصاص داد، در رده سنی بزرگسالان، تیم گهر زمین سیرجان در مجموع ۲ مرحله با کسب یک هزار و ۵۳۲ امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

همچنین تیم ملی حفاری با کسب یک هزار و ۴۹۲ امتیاز مقام دوم را به دست آورد و تیم فولاد خوزستان با کسب یک هزار و ۴۷۶ امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

براساس این گزارش؛ در مسابقات رده سنی جوانان ۴ تیم حضور داشتند و در رده سنی بزرگ‌سالان نیز ۷ تیم به رقابت پرداختند و علی مرادی رئیس فدراسیون و مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز از نزدیک نظاره‌گر این رقابت‌ها بودند.

مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور از ۲۸ بهمن‌ماه در اهواز آغاز شد و امشب با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.