سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشیاری و بصیرت ملت مسلمان ایران بزرگترین مانع بر سر راه تحقق اهداف دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه رمز پیروزی ملت ایران را وحدت و یکپارچگی در بین همه اقشار و مذاهب عنوان کرد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) از ابتدای آغاز نهضت مبارزه در سال ۴۲ بر موضوع وحدت میان مسلمانان تاکید داشتند گفت: این وحدت انسجام و یکپارچگی امروز رمز پیروزی ملت ایران است.

آیت‌الله «مصطفی علما» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع، تمام تلاش دشمن را خدشه دار کردن وحدت مسلمانان دانست و افزود: دشمن بعداز پیروزی انقلاب اسلامی به روش های مختلف در راستای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان در کشورمان تلاش کرده اما با هوشیاری و بصیرت ملت مسلمان ایران این توطئه همواره خنثی شده است.  

او یکی از روش‌های جدید دشمن در راستای ایجاد اختلاف و تفرقه را جنگ نرم دانست و گفت: در جنگ نرم دشمن از طریق ابزارها و فناوری های در اختیار از جمله ماهواره، اینترنت و شبکه های اجتماعی به تفرقه و اختلاف دامن می زند.

او هوشیاری و بصیرت ملت مسلمان ایران را بزرگترین مانع بر سر راه تحقق اهداف دشمن دانست و اظهار داشت: تا زمانی که این بصیرت و هوشیاری را حفظ کنیم دشمنان به اهداف شومشان نمی رسند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه ها به ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با مردم آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده معظم له حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده تکلیفی اسلامی و انقلابی است که بقای نظام اسلامی را بیمه می‌کند.
 
آیت الله علما به موضوع برجام نیز اشاره کرد و افزود: براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب کلام دولت و ملت ایران عمل به تعهدات طرف‌های برجامی است و نمی‌توان به وعده‌ها تکیه کرد.

حجت الاسلام شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه بود.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.