سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز اول اسفند ماه سال ۹۹؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای در نکا / اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محمودآباد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه اول اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز روز جمعه اول اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در شهرستان نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با بررسی سرنخ‌ها و انجام اقدامات پلیسی ۳ سارق حرفه ایی را شناسایی و با هماهنگی قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ عزیزی با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۰ فقره سرقت در بازجویی‌های فنی پلیس، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳۷ فقره سرقت در محمود آباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان محمود آباد به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان این که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۷ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: در ادامه این طرح، در بازرسی از منرل متهمان مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی سرقتی کشف شد.

دستگیری ۲ سارق باغات و مزارع کشاورزی در سیمرغ

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و باغات و مزارع کشاورزی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ اسدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۸ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۱۹ فقره سرقت اماکن خصوصی در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری‌های این شهرستان، متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در اجرای این طرح ۳ سارق حرفه‌ای دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌ها به ۱۹ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

سارق کابل برق و تجهیزات مخابراتی در بابل دستگیر شد

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق و مخابرات از شبکه‌های توزیع، موضع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت‌های انتظامی، کارآکاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، موفق شدند متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: متهم که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات از شبکه‌های توزیع در این شهرستان اعتراف کرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.