سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام‌جمعه بابل در خطبه های مجازی نماز جمعه مطرح کرد؛

روز‌های مهم پرونده هسته‌ای

روز‌های مهمی برای پرونده هسته‌ای ایران درپیش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام روحانی امام‌جمعه بابل در خطابه مجازی نماز جمعه امروز با بیان اینکه روز‌های آینده روز‌های مهمی برای پرونده هسته‌ای ایران خواهد بود، گفت: مسئولان با توجه به راه ترسیمی رهبرمعظم‌انقلاب، چراغ سبز به دشمن نشان نداده و یک صدا در همین مسیر پیش بروند.

او افزود: باتوجه به ضرب‌الاجل مجلس شورای اسلامی و تاکید رهبرمعظم بر اجرای برجام، از یک‌سو آمریکایی‌ها در مقابل دوراهی ادامه برجام و یا ادامه تحریم قرار گرفته و ناگزیرند یکی از آن دو را برگزینند.

امام‌جمعه بابل نوع مواجهه مسوولان نظام‌اسلامی با این موضوع را مهم ارزیابی کردو ادامه داد: مسئولان با توجه به راه ترسیمی رهبرمعظم‌انقلاب، چراغ سبز به دشمن نشان نداده و یک صدا در همین مسیر پیش بروند.

حجت الاسلام روحانی گفت: تجربه تلخ مدیریت ناکارآمد که بخش مهمی از مشکلات گذشته و امروز کشور ناشی از حضور آنان در عرصه‌های مختلف اجرایی است، اقتضا می‌کند که در انتخاب‌های آینده چه در ریاست‌جمهوری و چه در شوراهای‌اسلامی، نیرو‌های کارآمد، باایمان، باانگیزه، علاقمند، پرکار و انقلابی انتخاب شوند.

او افزود: حضور پرشور و انتخاب آگاهانه آینده کشور را تضمین می‌کند.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.