سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین تفاهم نامه اصلاح نظام مالی شهرداری یزد با سازمان شهرداری‌ها

معاون برنامه ریزی شهرداری یزد از تدوین تفاهم نامه شهرداری یزد با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در زمینه تهیه دستورالعمل و فرآیند اصلاح نظام مالی شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید بیکی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد گفت: در جلسه‌ای که با حضور اسدی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، برگزار شد ضمن ارائه مستندات لازم در زمینه برنامه و بودجه شهرداری در سال ۹۹، پیرامون تعامل شهرداری یزد با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در حوزه‌های خزانه داری، بودجه و اصلاح نظام مالی بحث و تبادل نظر شد.

او افزود: تسریع در ابلاغ اصلاحیه دستورالعمل خزانه داری، بازنگری و اصلاح دستورالعمل بودجه عملیاتی- اقتصادی، ساماندهی تغییر کدینگ درآمد و هزینه و افزایش اعتبار تهاتر بدهی دستگاه‌های دولتی به شهرداری از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح گردید.

بیکی اضافه کرد: همچنین در این جلسه علاوه بر ارائه سامانه بودجه و اعتبارات و سامانه جامع آماری شهرداری و نحوه اتصال این سامانه‌ها به یکدیگر، مقرر گردید به دلیل اینکه شهرداری یزد در زمینه مسائل مالی و اصلاح نظام مالی کار‌های مثبتی را انجام داده و همچنین در حال تدوین دستورالعمل و فرآیند اصلاح نظام مالی می‌باشد، تفاهم نامه‌ای میان مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و شهرداری یزد برای در اختیار گذاردن تجربیات در این زمینه همچنین تهیه دستورالعمل‌ها و فرآیند‌های اصلاح مالی منعقد گردد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد ادامه داد: همچنین مقرر شد شهرداری یزد در خصوص سامانه جدید عوارض خودروی کشوری نیز بررسی‌های لازم را صورت داده و اعلام نظر نماید.

انتهام پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.