سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پائین بودن نرخ شیوع اعتیاد در استان همدان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: میانگین نرخ شیوع اعتیاد در کشور ۵/۹ دهم درصد و در استان همدان ۲/۴ دهم درصد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبد کوند، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان می‌گوید بر اساس آخرین شاخص‌های موجود و ارزیابی‌های صورت گرفته در کشور استان همدان از نظر میانگین آلودگی به مواد مخدر با نرخ شیوع ۲/۴ دهم درصد پائین‌ترین میزان آلودگی به مواد مخدر در کشور را دارد.

 عبد کوند در نشست هم اندیشی پیرامون اعتیاد که به میزبانی سازمان بهزیستی استان برگزار شده بود گفت: میانگین نرخ شیوع اعتیاد در کشور ۵/۹ دهم درصد است استان همدان  جزو استان‌های پاک از نظر آلودگی به مواد مخدر است.

به گفته دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان این نرخ بر اساس جمعیت فعال ۱۵ تا ۶۵ سال ارزیابی شده که استان همدان از نظر آلودگی در رتبه ۲۱  کشور قرار دارد.

 عبد کوند  با بیان اینکه از نظر جمع آوری معتادان متجاهر هم استان همدان جزو نخستین استان‌های کشور است افزود: در کشور بین ۶۰ تا ۷۰ هزار معتاد متجاهر داریم که ۳۳ هزار نفر از این تعداد در مراکز بهزیستی سازمان زندان‌ها خدمات دریافت می کنند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.