سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محل اردوی آزادکاران ملی پوش تغییر کرد

اردوی تیم منتخب کشتی آزاد ایران اعزامی به رقابت‌های بین المللی اوکراین در خانه کشتی شهید هادی برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم منتخب کشتی آزاد ایران طی روز‌های ۸ تا ۱۰ اسفند ماه در تورنمنت بین المللی اوکراین حضور خواهد یافت. مسابقاتی که قرار است علی قلی زادگان در ۵۷ کیلوگرم، عرفان الهی در ۷۰ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ کیلوگرم، حمیدرضا زرین پیکر در ۷۹ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در ۸۶ کیلوگرم ومحمدعلی تبار در ۹۲ کیلوگرم به آن اعزام شوند.

بر همین اساس کشتی‌گیرانی که قرار است به جام بین‌المللی اوکراین بروند، با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی آلیش بانوان در محل خانه کشتی طی روز‌های شنبه و یکشنبه، از امروز (جمعه) در سالن توفیق جهانبخت حاضر می‌شوند و تا روز یکشنبه در این محل تمرین خواهند کرد.

سایر اردونشینان نیز قرار است پس از انجام تست کرونا، از دوشنبه تمرینات‌شان را در محل خانه کشتی زیر نظر کادر فنی دنبال کنند.

گفتنی است تیم منتخب کشتی ایران با دو نماینده یعنی بهنام احسانپور و علیرضا کریمی در اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم در جام بین‌المللی پلیکونه ایتالیا که روز‌های ۱۴ تا ۱۷ اسفند ماه در رم برگزار می‌شود نیز شرکت خواهد کرد.

کشتی آزاد ایران سال گذشته در پیکار‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان توسط رضا اطری، حسن یزدانی و یدالله محبی موفق به کسب سهمیه المپیک در وزن‌های ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم شد و نمایندگان کشورمان باید فروردین ماه در اوزان ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم در پیکار‌های گزینشی المپیک حضور یابند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.