سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقتی خانم صدر اعظم فراموش می کند ماسک بزند + فیلم

ویدئویی از آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در جریان جلسه ای، در پارلمان این کشور منتشر شده که او فراموش کرده ماسک بزند، اتفاقی که عکس العمل مرکل دیدنی است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز پنجشنبه ۱۸ فوریه ۲۰۲۱، رسانه‌های آلمانی ویدئویی از آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور منتشر کردند که ناگهان به یاد می‌آورد که هنگام شرکت در جلسه‌ای در پارلمان، او فراموش کرده از ماسک استفاده کند.

این ویدئو نشان می‌دهد که مرکل در حال بازگشت به صندلی خود در پارلمان است که ناگهان به یاد می‌آورد که ماسکش را در تریبون پارلمان جایی که در آن سخنرانی می‌کرد جا گذاشته و ناگهان وحشت می‌کند. بلافاصله، مرکل بلند شد و به سمت تریبون رفت، ماسک را برداشت و سریعا آن را روی صورتش گذاشت. دوربین‌ها وضعیت او را کنترل می‌کردند و او هنگام نشستن روی صندلی اش لبخند می‌زد.


بیشتر بخوانید


این اتفاق در حالی رخ داد که مقامات آلمان خواستار واکسیناسیون آنگلا مرکل و استاین مایر رئیس جمهور این کشور، با هدف تقویت و جلب اعتماد مردم در مورد واکسن‌ها هستند و تقاضا‌ها در آلمان برای افزایش جریمه نسبت به کسانی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و ماسک نمی‌زنند رو به افزایش است و مردم تقاضا دارند که این اشخاص مجازات شوند، اما شاهد آن بودیم که بالاترین شخص کشور هم شیوه نامه‌ها را رعایت نکرده است.

گفتنی است، بر اساس اطلاعات موسسه بیماری‌های عفونی رابرت کوچ، در روز پنجشنبه تعداد موارد تایید شده به ویروس کرونا در آلمان ۱۰ هزار و ۲۰۷ مورد افزایش یافته و در مجموع به دو میلیون و ۳۶۰ هزار مورد رسیده است. همچنین تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا نیز افزایش یافته و با فوت ۵۳۴ نفر دیگر در مجموع تعداد فوت شدگان به ۶۶ هزار و ۶۹۸ نفر رسیده است.

در ادامه ویدئوی ماسک نزدن آنگلا مرکل را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
دیگه ماسک هم جزئی از لباس شده
اگه نداشته باشی احساس خوبی نداری
به امید روزی که کرونا بره
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
منم
حسام
۱۳:۱۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
آلمان بعد ج ج دوم، به برده ی آمریکا تبدیل شد
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
اينا واکسینه شدن ما بدبختا باید ماسک بزنیم
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
از کل دنیا هنوز دو درصد هم واکسینه نشدند
مصرف کننده
۰۸:۳۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
بیشتر اختراع ها بخاطر جنگ جهانی اول دوم به دست آلمان ها بوده