سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث ۳۰ بهمن ۹۹؛

مزرعه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در تنگستان کشف شد

اخبار حوادث ۳۰ بهمن ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر را در پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹ اینجا بخوانید.

ماینر‌های غیر مجاز در تنگستان توقیف شد

فرمانده انتظامی تنگستان از کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ حسین خواجه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت غیر مجاز یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی در روستای بازویی باخبر شدند.

او ادامه داد: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آنجا ۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق که به صورت غیرمجاز با برق شهری به کارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با اشاره به این که یک نفر در این زمینه دستگیر شد، بیان کرد: براساس برآورد کارشناسان، ارزش تقریبی دستگاه‌های کشف شده ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

خواجه با اشاره به مشارکت مردم با پلیس برای تامین امنیت، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از دپوی هرگونه کالای قاچاق، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

کشف خودرو سرقتی با پلاک جعلی

فرمانده انتظامی دیلم گفت: یک دستگاه پژو پارس سرقتی با پلاک جعلی در این شهرستان کشف شد.

 سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران هنگام کنترل خودرو‌های عبوری منتهی به استان خوزستان به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شدند و با استعلام صورت گرفته مشخص شد پلاک خودرو جعلی است و خودرو نیز سابقه سرقت در مرداد امسال از شهر اراک را دارد.

او با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، ادامه داد: سارق پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و خودرو نیز تحویل مالک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از مردم خواست برای پیشگیری از سرقت خودرو باید از لوازم ایمنی استفاده کنند و خودروی خود را در پارکینگ‌های عمومی که دارای نگهبان هستند پارک کنند.

دستگیری ۲ سارق با ۴ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: دو  سارق حرفه‌ای منزل دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر گناوه، ماموران دو سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او ادامه داد: سارقان در بازجویی‌های فنی پلیس به چهار فقره سرقت منزل در شهر گناوه به همراه همدستان خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با بیان اینکه تلاش برای دستگیری همدستان سارقان در دستور کار است، از شهروندن خواست: از نگهداری اموال با ارزش مانند طلا و اشیای قیمتی درمنزل خودداری کنند و برای اطمینان خاطر بیشتر آن‌ها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند. همچنین هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.