سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات آواربرداری خانه متروکه با بیرون کشیدن دو جسد پایان یافت

قائم مقام سازمان آتشنشانی کرمانشاه از پایان عملیات آواربرداری خانه متروکه در خیابان شهید اشرفی اصفهانی و بیرون کشیدن دو جسد خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  کیوان ملکی با اشاره به پایان عملیات آواربرداری خانه متروکه گفت:  واحد مسکونی سه طبقه  امروز (۳۰ بهمن) ریزش کرد و با گزارش حادثه بلافاصله نیرو‌ها در محل حاضر شدند.

او افزود: در این حادثه سقف طبقه اول و همکف ساختمان به دلیل فرسودگی بیش از حد ریزش می‌کند که متاسفانه یک زن و یک مرد که در طبقه زیرزمین ساختمان چادر زده و زندگی می‌کردند جان خود را از دست دادند.

قائم مقام سازمان آتشنشانی کرمانشاه بیان کرد: بعد از چندین ساعت انجام عملیات آواربرداری متاسفانه جسد مرد و پس از دقایقی جسد زن از زیرآوار بیرون کشیده شد.

ملکی افزود با توجه به خطرات ساختمان و فرسودگی بیش از حد آن و احتمال ریزش طبقات دیگر، کل ساختمان تخریب و آواربرداری آن انجام شد.

او یادآور شد: این عملیات حدود پنج ساعت به درازا کشید و نیروی آتشنشانی علی رغم خطرات بسیار به دلیل احتمال ریزش ساختمان این عملیات را انجام دادند.

قائم مقام سازمان آتشنشانی کرمانشاه یادآور شد: برای انجام این عملیات لودر، ییل مکانیکی سبک و سنگین به کار برده شد و ۲۵ نیروی آتشنشان در عملیات آواربرداری مشارکت داشتند.

انتهای پیام /ز

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.