سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون جمعیت هلال احمر لرستان خبرداد؛

امدادرسانی به ۳۷۱ مسافر گرفتار در برف و کولاک لرستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۳۷۱ مسافر و۱۰۸ خودرو گرفتار در برف و کولاک توسط هلال احمر لرستان امدادرسانی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، محمد قدمی  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان  با اشاره به برف و کولاک در برخی محور‌های استان اظهار داشت: از روز گذشته در برخی از محور‌های استان شاهد بارش برف و کولاک هستیم و تعدادی مسافر گرفتار شدند.

او  افزود: با توجه به بارش سنگین برف در محور‌های الشتر به خرم‌آباد، چمن سلطان به الیگودرز، بروجرد به سمت اراک در محدوده پایگاه زالیان و همچنین گردنه‌های برف گیر رازان، گشور، گاماسیاب، استان تاکنون ۱۰۸ خودرو و ۳۷۱ نفر مسافر که به دلیل برف و کولاک دچار مشکل شده بودند امدادرسانی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: هم اکنون ۲۴ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان در سطح استان با به کارگیری ۱۲۰ نفر نجاتگر عملیاتی در حالت آماده باش هستند.

قدمی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان لرستان به طور شبانه روز آماده امداد و نجات در مناطق کوهستانی است و مردم و مسافران می‌توانند در مواقع اضطراری با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و نسبت به اطلاع رسانی و دریافت کمک‌های امدادی در استان اقدام کنند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.