سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره ابوذران شهید نهاوند

یادواره ابوذران شهید نهاوند در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوند ضمن گرامیداشت چهل دومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: بدون شک خون پاک شهید سلیمانی و همرزمان بزرگوارش دامان ناپاک دشمنان را خواهد گرفت و همگان شاهد وحدت و همدلی گسترده اقشار مختلف مردم در تشییع و تدفین پیکر پاک این شهید بودیم.

او با اشاره به اینکه برای ماندگاری، عزت و افتخار نظام مقدس اسلامی خون‌های زیادی تقدیم شده است افزود: به‌رغم تهدیدات، تحریم و فشار‌ها از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران هنوز جوانانی همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند که برای دفاع از این مرز جان خود را فدا کنند.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به مسلمانان سرمایه‌گذاری عظیمی در بخش‌های مختلف انجام داده است، ادامه داد: آن‌ها با ایجاد گروه‌های تکفیری وداعش و گسیل آن‌ها به آسیا به‌ویژه منطقه غرب آسیا به دنبال قدرت‌نمایی در برابر نظام مقدس اسلامی بودند که این نقشه شوم آن‌ها به‌جایی نرسید.

مغیثی با تأکید بر اینکه هیچ گاه میدان مبارزه با کفر و ظلم خالی نمی‌مانداظهار داشت: امروز جوانان انقلابی ایران تا پای جان از این مرزوبوم و انقلاب دفاع کرده و جان خود را نیز فدا می‌کنند.

او گفت: ابوذران شهید نهاوندی سند افتخار مبارزاتی غرب کشور در مقابل طاغوت هستند.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: مردم نهاوند و جوانان گروه انقلابی ابوذر در کنار شهید طالبیان مبارزات سختی را با رژیم پهلوی داشتند و در پایان این راه جان خود را نثار اهداف انقلاب کردند.

در پایان از خانواده‌ی شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند با اهدای لوح تقدیرشد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.