سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام طرح زمستانه کتاب ۹۹ در آذربایجان شرقی

کتابفروشی‌های آذربایجان شرقی می‌توانند تا پنجم اسفندماه در طرح زمستانه کتاب ۱۳۹۹ ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،کتابفروشی‌های استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور می‌توانند تا سه‌شنبه پنجم اسفند با مراجعه به سایت خانه کتاب نسبت به ثبت‌نام در طرح زمستانه کتاب ۱۳۹۹ اقدام کنند.

سقف خرید برای هر خریدار در طرح زمستانه کتاب ۹۹، همچون طرح پاییزه ۲۰۰هزار تومان است و خریداران می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تایید شرکت در طرح زمستانه کتاب ۹۹ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

براساس این گزارش در طرح پاییزه کتاب آذربایجان‌شرقی ۵۱ کتابفروشی در سطح استان حضور داشتند و بیش از ۹۰۰ میلیون تومان کتاب در طی برگزاری این طرح به فروش رسید.

گفتنی است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴، برای هدفمندکردن یارانه نشر طرح‌های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد؛ در این طرح‌ها کتابفروشی‌ها می‌توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارتخانه دریافت کنند.

در این طرح‌ها که با نام طرح‌های فروش فصلی مشهور شده‌اند، کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند، پس از ثبت نام، می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.