سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش آثار هنرمند قزوینی در وزارتخانه میراث‌فرهنگی

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان از برگزاری نمایشگاه دست‌ساخته‌های هنرمند قزوینی دروزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سید میثم حصاری معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان گفت: در این نمایشگاه تخصصی که از دوم تا ششم اسفند برگزار می‌شود، بیش از ۲۰ اثر از آثار لایه‌چینی چوب علی شیرکول هنرمند قزوینی دارای نشان ملی و فعال در عرصه صنایع‌دستی استان به نمایش در می‌آید.

حصاری افزود: همچنین در این نمایشگاه از اثر گلدان لایه‌چینی این هنرمند به ارتفاع یک متر و شصت و چهار سانتی‌متر و قطر ۷۰ سانتی‌متر به عنوان یکی از بزرگترین آثار لایه چینی ایران رونمایی خواهد شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان گفت: علاقمندان می‌توانند در مدت زمان برگزاری از ساعت ۸ تا ۱۴ و سی دقیقه با حضور در ساختمان شماره یک وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به آدرس تهران، خیابان آزادی تقاطع یادگار امام از آثار این هنرمند بازدید کنند.

علی شیرکول از هنرمندان فعال عرصه صنایع‌دستی استان در رشته خراطی و لایه‌چینی چوب است که توانسته آثار ارزشمندی را در این رشته خلق کند، او دارای گواهی درجه سه هنری، سابقه تدریس، تولید و عرضه آثار خلاقانه، شرکت در نمایشگاه‌های ملی، استانی و دریافت جوایزی در این زمینه است و تا کنون هشت اثر از آثار این هنرمند موفق به دریافت نشان ملی مرغوبیت کالا شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.